رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسم تیم ما را هرکه هرچه می‌خواهد بگوید!/ پنالتی پارس‌جنوبی خیلی مشکوک بود/ هنوز روی گزینه خاصی برای سرمربیگری تیم به جمع بندی نرسیده‌ایم

11:24 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۵۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در حالیکه 13 ثانیه از 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شده گذشته بود، داور پنالتی برای حریف گرفت که خیلی مشکوک بود.

محمدرضا عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در پاسخ به این پرسش که بالاخره تیم شما باید سیاه‌جامگان نامیده شود یا مشکی‌پوشان و تکلیف رسانه‌ها در این بین چیست، اظهار داشت: هرکه هرچه می‌خواهد اسم تیم ما را بگوید. اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی نام تیم ما را مشکی‌پوشان اعلام کرده و ما هم در این راستا نامه‌نگاری‌های مربوطه را با سازمان لیگ انجام داده‌ایم.

وی درباره شکست تیمش مقابل پارس‌جنوبی که منجر به ادامه بحران نتیجه‌گیری در این تیم شده، گفت: مقابل پارس‌جنوبی موقعیت‌های زیادی  از دست دادیم ضمن اینکه در حالیکه 13 ثانیه از 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شده گذشته بود، داور پنالتی برای حریف گرفت که خیلی مشکوک بود. فکر می‌کنم او تحت تاثیر جو ورزشگاه چنین تصمیمی گرفته است. در مجموع با اینکه باختیم بهترین بازی نیم فصل خود را انجام دادیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف سرمربی اینم تیم چه خواهد شد، تاکید کرد: هنوز روی گزینه خاصی به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *