صحبت‌های بهداد درباره احتمال خداحافظی از وزنه‌برداری احساسی است/ هنوز هم با وزنه‌برداران باتجربه مدال کسب می‌کنیم

12:40 - 15 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۴۹۷
سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: در حال حاضر احساسات سلیمی برانگیخته شده و صحبت‌های او مبنی بر احتمال خداحافظی از دنیای قهرمانی به همین خاطر بوده است.

کوروش باقری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که بهداد سلیمی عنوان کرده شاید از دنیای قهرمانی خداحافظی کند، اظهار داشت: الان زود است که بهداد بخواهد چنین تصمیمی بگیرد. در حال حاضر احساسات او برانگیخته شده و صحبت‌هایش هم به همین خاطر بوده است.

وی ادامه داد: بهداد قهرمان بزرگی است و تیم ملی به او احتیاج دارد و بهتر است برای خداحافظی از دنیای قهرمانی بیشتر فکر کند. ضمن این که وزنه‌برداران فوق سنگین ما باید بیشتر کار کنند تا بتوانند تالاخادزه را پشت سر بگذارند. آنها این توانایی را دارند که بتوانند در مسابقات بعدی بالاتر از این وزنه‌بدرار گرجستانی بایستند.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مورد عملکرد کیانوش رستمی در مسابقات جهانی گفت: نمی‌دانم کیانوش رستمی بر اساس چه تاکتیکی وزنه‌هایش را انتخاب کرد اما ما نیاز داریم روی پشتوانه‌ها کار کنیم. در وزن کیانوش، علی میری حضور دارد که باید دید در این 2 سال چه کاری برای او انجام دادیم و چقدر این وزنه‌بردار توانسته در این مدت رشد پیدا کند. اگر می‌خواهند کیانوش را مجاب به بعضی کارها کنند یک وزنه‌بردار رقیب برای او بسازند.

باقری افزود: نکته نگران کننده این است که ما هنوز با وزنه‌برداران باتجربه مدال کسب می‌کنیم. البته علی هاشمی مدال باارزش طلا را کسب کرد اما براری در المپیک ریو 2 کیلوگرم بیشتر از وزنه‌های هاشمی را در مجموع بالای سر برد اما ششم شد. نبود 10 کشور در مسابقات قهرمانی جهان، در مدال هاشمی خیلی موثر بود. الیته قهرمانی در هر شرایطی ارزشمند است و به همه وزنه‌برداران و کادر فنی تبریک می‌گویم.

وی در خصوص این که عملکرد بیرانوند به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری چگونه بوده است،خاطرنشان کرد: به نظر من الان زود است درباره عملکرد بیرانود اظهارنظر کنیم. با این حال به نظر من او خوب کار کرده و فدراسیون باید به بیرانوند فرصت بدهد و خواسته‌های او را برآورده کند.البته ارتقای رکوردهای وزنه‌برداران خیلی مهم است و مدال‌آوری وزنه‌بردارانی که سال‌های گذشته هم قهرمان جهان شده‌اند آنچنان به عملکرد مربیان فعلی تیم ملی ربط ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *