پست همسر بهداد سلیمی پس از ناداوری علیه بهداد در وزنه برداری قهرمانی جهان+عکس

10:44 - 15 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۴۶۱
همسر بهداد سلیمی با انتشار پستی نسبت به پایمال شدن مجدد حق همسرش و کوتاه کردن دست او از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آمریکا واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،همسر بهداد سلیمی با انتشار پستی نسبت به پایمال شدن مجدد حق همسرش و کوتاه کردن دست او از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آمریکا واکنش نشان داد.

وی نوشت:نامردی و حق خوری حق الناس هست پس. پس اگر به عدالت حکمی صادر نشه حق الناس پایمال میشه و وای به حال فردی که حق الناس گردنش باشه؛ و دوباره دوباره دوباره... بهداد عزیزم چیزی از ارزشت برای مردم و خانوادت کم نشده میدونم چی کشیدی تا بیای و حقت و بگیری دیگه نمیدونم چجوری ارومت کنم چجوری بهت روحیه بدم.

امید بدم که بازم بیان و اینقدر راححححححححت وزنه‌ای که با فوتت رو هوا میبری رو ازت بگیرن خدا خودش کمک کنه و لعنت به ورزشی که خیلی راحت حق خوری باشه و در اخر مدال نقره برادر عزیزم سعید مبارکش باشه. ما به فال نیک میگیریم و شاید قسمت شمایی که چندسال به ناحق از ورزش دور بودی بوده. زنده باد ایران زنده باد بهداد.

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *