آماده‎باش نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری/ فرماندهان ارتش اسرائیل نشست اضطراری برگزار کردند

10:09 - 15 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۴۵۸
نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی همزمان با قصد رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی به حالت آماده باش در آمدند.

آماده‎باش کامل نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری/ فرماندهان ارتش اسرائیل نشست اضطراری برگزار کردندبه گزارش گروه بین‌الملل ،فرماندهی ارتش اسرائیل همزمان با تظاهرات فلسطینیان علیه تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به این شهر به حالت آماده باش درآمدند.

ستاد ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب در نشستی اضطراری اوضاع امنیتی در فلسطین را در سایه قصد رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به شهر قدس اشغالی بررسی کردند.

فرماندهی ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده که نیروهای این رژیم با هر گونه اعتراضی مقابله خواهند کرد.

رسانه‎های آمریکایی شب گذشته از استقرار نیروهای ویژه "مارینز" در برخی سفارتخانه‎های این کشور در منطقه قبل از اعلام تصمیم نهایی ترامپ در مورد قدس خبر دادند.

رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در اظهاراتی انتقال سفارت آمریکا به قدس را اقدامی خطرناک و سرپوشی بر ادامه طرح‎های تجاوزکارانه کابینه بنیامین نتانیاهو و یهودی سازی قدس دانست.

اسماعیل هنیه می‎گوید که ملت فلسطین هرگز اجازه عملی شدن این توطئه را نمی‎دهد و گزینه های این ملت برای دفاع از سرزمین و مقدساتش همواره مطرح است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *