افزایش ناو‌های ایران در دریای خزر/ ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نداجا ملحق شد + تصاویر

11:55 - 14 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۱۴۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
ناو موشک‌انداز «سپر» دقایقی پیش با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی ارتش به ناوگان نیروی دریایی ارتش در دریای خزر ملحق شد.

به گزارش گروه سیاسی ، ناو موشک‌انداز «سپر» صبح امروز (سه شنبه ۱۴ آذر) با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) ارتش به نداجا ملحق شد.

افزایش ناو‌های ایران در دریای خزر/ ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نداجا ملحق شد

با الحاق ناو موشک‌انداز «سپر» تعداد ناو‌های ایران در دریای خزر به ۶ ناو رسید.

شناورهای سنگین‌ برای حضور در اقیانوس‌ها ساخته می‌شود
امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در حاشیه مراسم الحاق ناو موشک‌انداز ایرانی «سپر» به ناوگان شمال نداجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناو «سپر» نماد خلاقیت، خواستن و توانستن است و امیدواریم وسیله‌ای برای ایجاد امنیت در منطقه شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت ناو سپر به‌طور کامل در داخل کشور انجام شده است، اعلام کرد: اجرای این پروژه به‌صورت بومی و با همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی انجام شده است.

افزایش ناو‌های ایران در دریای خزر/ ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نداجا ملحق شد

امیر حاتمی با اشاره به دستاورد‌های اجرای پروژه ناو سپر خاطرنشان کرد: ساخت این ناو موشک‌انداز بیانگر آن است که جمهوری اسلامی می‌تواند برای تامین نیاز‌های دفاعی خود در تمامی مراحل طراحی، ساخت و تولید با دقت ورود کند.

وی با بیان اینکه به‌زودی ملت ایران شاهد ساخت شناور‌های سنگین‌تر برای حضور در اقیانوس‌ها توسط وزارت دفاع خواهند بود، گفت: در تلاش هستیم تا برنامه ۴ ساله‌ای را که برای وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم با قدرت اجرایی کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه اقدامات دفاعی انجام شده در دریای خزر بیشتر جنبه آموزشی دارد، اظهار داشت: دریای خزر دریای صلح است و خوشبختانه در آن با مسائل امنیتی مواجه نیستیم، اما در صورت لزوم آماده‌ایم تا با اقتدار هرگونه ناامنی را خنثی کنیم.

افزایش ناو‌های ایران در دریای خزر/ ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نداجا ملحق شد

«سپر» نماد ارتش ایران در ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است
امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم الحاق ناو موشک‌انداز سپر به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی، اظهار کرد: دریا فرصتی راهبری برای توسعه روابط با کشور‌های همسایه و توسعه زنجیره اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دریا فرصت حضور در امنیت مصون از تجاوز را برای جمهوری اسلامی فراهم می‌سازد، بیان داشت: تاریخ نشان داده است که حضور در دریا مزیت‌های بسیاری در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه ایران از سه حوزه دریایی، ژئوپولتیک و همسایگی با ۱۵ کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: این امور سبب ایجاد فضایی برای پیشرفت و شکوفایی پایدار در راستای صلح می‌شوند.

افزایش ناو‌های ایران در دریای خزر/ ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نداجا ملحق شد

امیر خانزادی با اشاره به وظایف نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا از طریق ابزار‌های پیشرفته نقش موثری را در ایجاد امنیت ملی ایفا کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت‌های ناو موشک‌انداز ایرانی «سپر» ابراز داشت: ناو موشک‌انداز «سپر» نماد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است.

تصاویر تحویل دهی ناو موشک انداز سپر به نیرو دریایی ارتش توسط وزارت دفاع



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *