رژیم سعودی در اوج سقوط به سر می‌برد/ محمود عباس نمایندگی ملت فلسطین را ندارد

10:35 - 14 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۱۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر رژیم سعودی در اوج سقوط به سر می‌برد از این رو آمادگی لازم برای امتیاز دادن دارد، گفت: سعودی سعی دارد این اقدام را از طریق محمود عباس صورت دهد در حالی که آن‌ها خود می‌دانند هیچ گاه سرنوشت فلسطین از طریق این روش انجام نمی‌شود چرا که محمود عباس نمایندگی ملت فلسطین را ندارد.

تبانی آشکار سعودی‌ها با صهیونیست‌ها بر سر خاک فلسطین/ محمودعباس نماینده ملت فلسطین نیستبه گزارش گروه سیاسی ، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به مهلت دو ماهه سعودی‌ها به محمود عباس برای پذیرفتن صلح با اسرائیل، گفت: تبانی میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از گذشته وجود داشت که بر همین اساس در سال ۱۹۵۶ بخشی از فلسطین به رژیم صهیونیستی داده شد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طی سال‌های ۱۹۶۷، ۱۹۷۳ و ۱۹۷۸ نیز بخش‌های دیگری از سرزمین فلسطین به اسرائیلی‌ها واگذار شد تا جایی که در سال ۱۹۹۱ سعودی‌ها و مرتجعین عرب به صورت آشکار تبانی با صهیونیست‌ها بر سر خاک فلسطین را آغاز کردند.

وی آنطور که خبرگزاری خانه ملت نقل کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های منطقه‌ای خود سرزمین فلسطین را به تاراج برد تا جایی که الان تنها ۹ درصد خاک این کشور در دست صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینیان است؛ اسرائیل بی سرزمین حتی به ۵۲ درصد خاک فلسطین که در سال ۱۹۵۶ به آن‌ها داده شد هم راضی نبودند.

فلاحت پیشه در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر رژیم سعودی در اوج سقوط به سر می‌برد از این رو آمادگی لازم برای امتیاز دادن دارد، اظهار داشت: سعودی سعی دارد این اقدام را از طریق محمود عباس صورت دهد در حالی که آن‌ها خود می‌دانند هیچ گاه سرنوشت فلسطین از طریق این روش انجام نمی‌شود چرا که محمود عباس نمایندگی ملت فلسطین را ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین حامیان فلسطین، آوارگان فلسطینی هستند که در کشور‌های غربی توان مالی دارند و تخریب بیت المقدس را پایان آرمان خود می‌دانند از این رو انتقال پایتخت در کل مشکلات فلسطین را پیچیده‌تر می‌کند. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *