رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همکاری حمیرا ریاضی با حمید نعمت‌الله/احتمال پخش بیا از گذشته حرف بزنیم در نوروز 97

7:30 - 13 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۵۰۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر تلویزیون و سینما گفت: آوازهای مادرم درحال تدوین است و بیا از گذشته حرف بزنیم احتمالا برای نوروز 97 پخش می شود. قضه های این آثار جذاب است و امیدوارم مردم از آن استقبال کنند.

حمیرا ریاضی بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت:  تله فیلم "آوازهای مادرم" به نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی  و مجموعه اپیزودیک "بیا از گذشته حرف بزنیم" به کارگردانی حمید نعمت الله آثاری هستند که در طی چند ماه اخیر مشغول بازی در آنها بودم.

همکاری حمیرا ریاضی با حمید نعمت‌الله در یک تله فیلم/احتمال پخش بیا از گذشته حرف بزنیم در نوروز 97
وی افزود: فیلمبرداری سریال "آوازهای مادرم" در شهر تبریز به پایان رسید و قسمت هایی از مجموعه "بیا از گذشته حرف بزنیم" هم که در تبریز شروع شده بود انجام شد،به طور کلی در ماه های مهر و آبان من برای بازی در هر دو اثر در شهر تبریز مشغول کار بودم.  

این بازیگر درباره نقش های مقابلش که در این آثار حضور دارند بیان کرد: ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن و آزیتا لاچینی بازیگران ثابت مجموعه "بیا از گذشته حرف بزنیم" به کارگردانی حمید نعمت الله هستند و در هر قسمت از این مجموعه قصه های متفاوتی روایت می شود، در سریال "آوازهای مادرم" به نویسندگی و کارگردانی حسن نجفی علاوه بر من بازیگران تبریزی نیز حضور داشتند.

ریاضی درباره موضوع مجموعه "بیا از گذشته حرف بزنیم" و "آوازهای مادرم"  اظهار کرد: "بیا از گذشته حرف بزنیم" در مورد سه زن مسن است که به شهرهای مختلف می روند و در هر شهر اتفاقاتی برای آن ها می افتد که در قسمت مربوط به شهر تبریز من بازی کردم. تله فیلم "آوازهای مادرم" موضوعی اجتماعی دارد و قصه زنی را روایت می کند که در مسیر زندگی خود دچار فراز و نشیب های زیادی می شود.

همکاری حمیرا ریاضی با حمید نعمت‌الله در یک تله فیلم/احتمال پخش بیا از گذشته حرف بزنیم در نوروز 97
وی درباره مراحل کنونی تولید آثارش توضیح داد: "آوازهای مادرم" در مرحله تدوین است و مجموعه "بیا از گذشته حرف بزنیم" احتمالا برای نوروز 97 به روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت. قصه های این آثار جذاب است و امیدوارم مردم از آن استقبال کنند.

این بازیگر در باره جدیدترین پیشنهادات خود خاطرنشان کرد: به تازگی حضور در یک سریال تلویزیونی نیز به من پیشنهاد شده اما هنوز همکاریم با آن قطعی نشده است و نمی توانم از آن چیزی بگویم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *