تازه‌ترین اثر کارگردان اخراجی‌ها پروانه ساخت گرفت/ده‌نمکی: زندانی ها فیلمی سیاسی یا تاریخی نیست

9:03 - 13 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۴۹۲
کارگردان فیلم رسوایی گفت: زندانی ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد چرخه تولید شود. برخلاف اخبار منتشر شده زندانی ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و موضوع آن اخلاقی معنوی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، دیروز اخباری مبنی بر رد فیلمنامه "زندانی‌ها" نوشته "مسعود ده نمکی" از سوی شورای صنفی پروانه ساخت منتشر شد. این خبر در حالی به انتشار رسید که ده نمکی با این فیلم قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را داشت.

این اخبار دیروز تمام فضای مجازی را در بر گرفته بود تا مسعود ده نمکی بامداد امروز در صفحه اینستاگرام خود از دریافت مجوز برای ساخت فیلم "زندانی‌ها" خبر داد. ده نمکی با انتشار عکس زیر نوشت: زندانی ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد چرخه تولید شود. برخلاف اخبار منتشر شده زندانی ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و موضوع آن اخلاقی معنوی و اجتماعی است. انشالله در یادداشتهای روزانه جزییات بیشتری خواهم نوشت. دعا کنید تا می شود بتوانیم فیلم را در سکوت و بدون حاشیه به پایان برسانیم.

فیلم زندانی ها

ده نمکی پیش از این از ساخت فیلم "طیب خان" خبر داده بود اما به دلیل بروز برخی مشکلات مالی این پروژه به تعویق افتاد و چند روز بعد بلافاصله وی از ساخت اثری جدید به نام "زندانی‌ها" خبر داد.

قرار است "زندانی‌ها" به طور کامل در تهران فیلمبرداری شده و همچون سایر آثار ده نمکی بازیگران بسیاری در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم مضمونی اجتماعی داشته و به رسم آثار ده نمکی ته مایه هایی از کمدی را به همراه خواهد داشت.

ده نمکی همواره به سمت موضوعات چالش برانگیز رفته و آثار قبلی وی نشان داده که وی همواره در قبال بروز برخی حاشیه‌ها درباره آثارش آگاه است. با وجود حاشیه های فراوان ده نمکی به طور کار خود را کرده و آثاری خلق می کند که موضوعات بسیار مهمی را مطرح می‌کند.

 

فیلم زندانی ها

فیلم زندانی ها که باز هم با پسوند مرسوم "ها" که در اکثر آثار ده نمکی همچون "اخراجی ها" و "معراجی ها" دیده می شود می‌تواند اتفاقی تازه در سینمای ایران قلمداد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *