مسائل مالی ما کاملا شفاف است و از نظر مالی هم مشکلی نداریم

9:37 - 13 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۰۶۹
دبیر کل «جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار» گفت: مسائل مالی ما کاملا شفاف است و از نظر مالی هم مشکلی نداریم و فقط برای تطبیق اساسنامه با قانون جدید احزاب، شش ماه از وزارت کشور فرصت گرفته‌ایم.

اصنافاحمد کریمی‌اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی اظهار‌داشت: جلسه شورای مرکزی «جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار» هر ماه یکبار و جلسه عمومی این جامعه هر هفته، صبح دوشنبه‌ها در مسجد امام(ره) برگزار می‌شود و این جلسات تنها در ماه‌های محرم، صفر و رمضان برگزار نمی‌شوند.

وی درباره فعالیت‌های حزب متبوع خود پیرامون تغییرات لازم طبق قانون جدید احزاب گفت: اسناد و مدارکی که وزارت کشور، خواسته بودند ارسال فرستاده‌ایم.

احمد کریمی اصفهانی یادآور شد: در ۱۵ استان کشور، دفتر وشعبه بامجوز استانداری و فرمانداری مربوطه داریم که به کار خود دراستان‌های مورد نظر رسیدگی می‌کنند.

دبیر کل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار خاطر نشان کرد: مسائل مالی ما کاملا شفاف است و از نظر مالی هم مشکلی نداریم و فقط برای تطبیق اساسنامه با قانون چدید احزاب، شش ماه از وزارت کشور فرصت گرفته‌ایم و باید پیش نویس و اساسنامه را آماده کنیم و در مجمع آن را به رای بگذاریم و همچنین در این مجمع اعضای شورای مرکزی هم انتخاب خواهد شد.

وی درپایان تصریح‌کرد: پس از دریافت پاسخ از وزارت کشور، در مورد زمان برگزاری مجمع تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *