ادامه رشد قیمت دلار در صرافی ها/ بیشترین نرخ ۴۱۳۹ تومان

11:16 - 10 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۷۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی هفتگی نرخ دلار در صرافی‌ها نشان می‌دهد که میانگین نرخ دلار در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن با رشد همراه بوده و بیشترین نرخ به ۴ هزار و ۱۳۹ تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد حاکی از آن است که نرخ در روز شنبه ۴ آذر ماه سال جاری با رقم ۴ هزار و ۱۲۷ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۹ آذر ماه با نرخ ۴ هزار و ۱۳۹ تومان به کار خود پایان داده است.
روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ در روز یک شنبه و دوشنبه با رقم ۴ هزار و ۱۱۸ تومان کمترین رقم را تجربه کرده است و در روز پنج شنبه با نرخ ۴ هزار و ۱۳۹ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

بررسی هفتگی قیمت دلار حاکی از آن است که نرخ در هفته‌ای که گذشت با روند نزولی کار خود را آغاز و این روند تا روز دوشنبه ادامه داشته است و پس از آن با روند صعودی قیمت روبرو بوده و این روال تا پایان هفته ادامه دار بوده است.

در این میان روند قیمتی دلار از بیشترین تا کمترین نرخ، تفاوت قیمت ۲۱ تومانی را تجربه کرده است.

گفتنی است میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۴ هزار و ۱۱۸ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل با رشد همراه بوده است. 

ادامه رشد قیمت دلار/ بیشترین نرخ 4139 تومان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *