تداوم اعتراض‌های معروف در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای/ آقای کاپیتان! بازیکنان «معروف‌تر» هم فراموش شده‌اند

12:56 - 09 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۵۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان ملی‌پوش تیم پیکان سال‌هاست این رویه را هم در تیم‌های باشگاهی و هم در تیم ملی والیبال دنبال کرده و هر زمان که اتفاقات باب میل او نباشد اعتراض می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در بازی روز گذشته (چهارشنبه) تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان که به دلیل اعتراض بازیکنان دو تیم به قضاوت داوران نیمه کاره ماند باز هم سعید معروف نقش اول را در این اعتراض‌ها داشت.

کاپیتان ملی‌پوش تیم پیکان سال‌هاست این رویه را هم در تیم‌های باشگاهی و هم در تیم ملی والیبال دنبال کرده و هر زمان که اتفاقات باب میل او نباشد اعتراض می‌کند. او که جزو بازیکنان باتجربه تیم ملی والیبال هم محسوب می‌شود در بازی تیمش مقابل شهرداری ارومیه در شرایطی به رای داوران اعتراض کرد که کارشناسان داوری اعتقاد دارند این رای هیچ مشکلی نداشت اما معروف با برخورد تندی که با داوران به خصوص داور دوم داشت باعث شد رای تغییر کند و این بار تیم شهرداری ارومیه به نشانه اعتراض زمین را ترک کرد.

این که یک بازیکن با تمام وجود برای موفقیت تیمش تلاش کند کاملا طبیعی و عقلانی است اما این موضوع نمی‌تواند باعث شود هر رفتاری در زمین والیبال صورت بگیرد. بازی زیبایی که تا ست پنجم ادامه پیدا کرده بود به خاطر اعتراضات غیر حرفه‌ای معروف و برخی بازیکنان دیگر نیمه کاره ماند. هر چند نمی‌توان اقدام برخی هواداران تیم شهرداری ارومیه که توهین‌هایی را به معروف کردند نادیده گرفت، با این حال هیچ دلیلی نمی‌توان رفتار تند وخارج از عرف معروف را توجیه کند.

ای کاش بازیکنانی مثل معروف که در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود هستند کنترل بیشتری روی رفتار خود داشته باشند، چون پس از پایان دوران بازیگری‌شان، تنها چیزی که از آنها به یادگار می‌ماند رفتار و کردار آنها خواهد بود. ورزشکاران بسیار بزرگ‌تر و «معروف‌‌تر» از کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بودند که در حال حاضر دیگر یادی از آنها نمی شود،

باید امیدوار بود اتفاقاتی که در بازی پیکان و شهرداری ارومیه رخ داد دیگر تکرار نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *