کنگره سراسری جمعیت جانبازان خردادماه سال ۹۷ برگزار می‌شود

10:44 - 07 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۷۵۰
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: بنا شد کنگره سراسری جمعیت جانبازان همانند سال گذشته در خرداد ماه ۹۷ برگزار شود و اعضای جمعیت تا آن زمان، کار را به روند قبلی خود ادامه دهند.

جمعیتمجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره موارد بحث شده در جلسه روز یکشنبه این جمعیت اظهار داشت: بنا شد کنگره سراسری جمعیت جانبازان همانند سال گذشته در خرداد ۹۷ ماه برگزار شود و اعضای جمعیت کار را به روند قبلی خود تا آن زمان ادامه دهند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین درباره دعوتی که برای انجام مناظره از سوی کانون احزاب از جمعیت جانبازان شده بود نیز بحث شد تا  نماینده‌ای از جمعیت مانند سایر جریان ها برای شرکت در این مناظره معرفی کنیم که فعلا فرد خاصی برای حضور انتخاب نشد.

شاکری گفت: جمع بندی جمعیت درباره قانون احزاب نیز دراین جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت با توجه به اینکه این قانون کاستی‌هایی دارد نمی‌تواند شرایط فعالیت احزاب را تنظیم کند و با توجه به گذشت سال‌ها و قرار گیری دولت‌های مختلف بر مسند اداره امور، یک منشور مشترکی که بتواند احزاب را در کار اهداف کلی نظام هماهنگ کند هنوز به دست نیامده است لذا در فراز و فرود حوادث سیاسی، گاهی احزاب تا مرز انحلال هم پیش رفته‌اند.
 
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی یادآور شد: لذا اگر منشور مشترکی، رابطه احزاب با اهداف نظام را تنظیم نکند، پدیده ناخوشایندی رخ می دهد که احزاب در داخل نظام می توانند فعالیت‌هایی خارج از ظرف اهداف آن انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *