جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فردا جلسه دارد/ بررسی پاکسازی داعش

11:19 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۷۶۸
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: فردا نشست شورای مرکزی این جمعیت با محوریت بررسی اخبار مهم داخلی و خارجی برگزار می‌شود و آزادسازی سوریه و بیرون راندن داعش از کشور‌های عراق و سوریه قطعاً یکی از موضوعات این جلسه است.

جمعیتمجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره روند تطبیق احزاب از جمله جمعیت جانبازان با قانون جدید احزاب، بیان کرد: چندین دوره است مسائل احزاب برای تأمین منابع مالی در جهت اداره امورشان ادامه دارد و احزاب برای افتتاح دفاترشان در استان‌های مختلف و تأمین هزینه‌ها، همواره مشکلاتی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه کار کردن احزاب سیاسی همیشه با سختی‌هایی روبروست، افزود: وقتی منابع مالی محدود باشد و افراد امکانی برای تأمین آن نداشته باشند مسلماً باید به انجام کار اقتصادی روی بیاورند که دیده شده برخی احزاب، ابتدا برای انجام کار سیاسی تشکیل شده‌اند، اما رفته‌رفته جذب کار‌های اقتصادی شده و کار سیاسی را کلاً فراموش کرده‌اند.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما سایر امور مربوط به اقدامات اجرایی جمعیت جانبازان را با حق عضویتی که از اعضا می‌گیریم، می‌گذرانیم و تاکنون مبلغی برای گذران امور جمعیت دریافت نکرده‌ایم و نشست‌ها با امکاناتی که اعضای جمعیت در اختیارمان می‌گذارند، اجرا می‌شود.

شاکری تأکید کرد: لذا ممکن است جلسات را در منزل یکی از اعضا برگزار کنیم یا اینکه یکی از اعضا بتواند ساعت‌هایی از یک مکان را برای برگزاری نشست‌ها با هزینه شخصی در اختیارمان بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: فردا (۵ آذر) نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان بامحوریت بررسی اخبار مهم داخلی و خارجی برگزار می‌شود. در جلسات روز‌های یکشنبه ممکن است مهمانی برای سخنرانی در موضوع خاص دعوت کنیم که بعد از آن نیز یک مصاحبه مطبوعاتی یا بیانیه‌ای در مورد همان منتشر می‌شود. بررسی آزادسازی سوریه و بیرون راندن داعش از کشور‌های عراق و سوریه قطعاً یکی از موضوعاتی است که فردا درباره آن بحث خواهیم کرد زیرا برخی از اعضای ما از دست‌اندرکاران این جریان بوده‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *