ایران اظهارات شاهزاده سعودی را سخیف و نسنجیده توصیف کرد

9:05 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۷۲۴
پایگاه خبری «هندوستان تایمز» در گزارشی به یاوه گویی و اظهارات ضد ایرانی شاهزاده سعودی پرداخته و نوشت که ایران این اظهارات را نسنجیده و سخیف توصیف کرده است.

ایران اظهارات شاهزاده سعودی را سخیف و نسنجیده توصیف کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه خبری «هندوستان تایمز» در گزارشی به اظهارات ضد ایرانی شاهزاده سعودی پرداخته و نوشت که ایران این اظهارات را نسنجیده و سخیف توصیف کرده است.

هندوستان تایمز نوشت: ایران در واکنش به اظهارات «محمد بن سلمان» اعلام کرد که رفتارها و اظهارات ناپخته، ناسنجیده و سخیف شاهزاده سعودی باعث شده است که کسی در جهان و عرصه بین الملل اعتباری برای اینگونه سخنان وی قائل نشود. 

این پایگاه هندی به نقل از «بهرام قاسمی»، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در این گزارش می‎نویسد: به دلیل این اظهارات سخیف و نسنجیده کسی در جهان و عرصه بین‌الملل برای ولیعهد سعودی اعتبار قائل نیست. 

در ادامه این گزارش به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه ایران آمده است: به ایشان اکیدا توصیه می‌کنیم اینک که به فکر الگو برداری از مشی و رفتار دیکتاتورهای معروف منطقه افتاده است، اندکی تامل و تفکر نموده و قدری هم به سرنوشت محتوم آنها در سالیان اخیر بیاندیشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *