اطلاعیه بانک تجارت درباره پرداخت وجوه سپرده‌گذاران موسسه البرز ایرانیان

19:24 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۶۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بانک تجارت درباره پرداخت وجوه سپرده‌گذاران موسسه البرز ایرانیان اطلاعیه‌ای صادر و سپرده‌گذارانی که مبلغ سپرده آنها کمتر از یک میلیارد ریال است را طبق جداول مشخصی برای دریافت وجوه دعوت کرد.

به گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک درباره موسسه البرز ایرانیان اطلاعیه‌ای صادر کرده است:

براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تشکیلات فوق به بانک تجارت و حسب تصمیم سران محترم سه قوه ، شرایط لازم برای پرداخت وجوه سپرده گذاران گرامی فراهم آمده است، لذا با عنایت به تخصیص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید وجوه سپرده گذاران براساس جداول مندرج در سایت اینترنتی بانک  تجارت پرداخت گردد .

از این رو از سپرده گذارانی که مانده مجموع سپرده های آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال است دعوت به عمل می آورد تا با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، دفترچه یا گواهی سپرده به شعب منتخب بانک تجارت مطابق لیست مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت مراجعه نمایند.

از سپرده گذاران محترم تقاضا می شود جهت سهولت در انجام کار ، صرفا در تاریخ های تعیین شده به شعب منتخب این بانک مراجعه نموده و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و پرداخت وجوه بعمل آورند . وجوه سایر سپرده گذاران محترم نیز پس از ابلاغ مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف خواهد شد. بانک تجارت از صبر و شکیبایی سپرده گذاران سپاسگزاری می نماید.

ضمنا تسهیلات گیرندگان محترم نیز می توانند از طریق شعب منتخب بانک تجارت نسبت به واریز/تسویه تسهیلات و اقساط تعیین شده اقدام نمایند.

سپرده گذاران محترم می توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از سایت اینترنتی بانک  تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و یا مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 دریافت نمایند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *