کمالوند: کرار نابغه فوتبال است و در یک لحظه نتیجه را عوض کرد/ دو بازیکن تیم حتی یک ریال هم دریافت نکردند

17:52 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی نفت آبادان گفت: منصور ابراهیم‌زاده و محمدامین درویشی حتی یک ریال هم پولی نگرفته‌اند اما بقیه بازیکنان 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ، فراز کمالوند، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: فکر می‌کنم جزو معدود بازی‌هایی بود که بیشتر در محوطه جریمه دو تیم بود. زدن سه گل به سپاهان کار بزرگی است و بازیکنانم نشان دادند پیروزی در جام حذفی اتفاقی نبود.

وی افزود: همچنین باید یاد معلم اخلاق، پرویز دهداری را گرامی بداریم، چون این پیروزی در سالگرد درگذشت ایشان به‌دست آمد. این پیروزی را به این معلم اخلاق تقدیم می‌کنیم که نه در گذشته کسی مانند او بود، نه اکنون کسی مانند اوست و نه در آینده کسی شبیه او می‌آید. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. چه از بازیکنانی که از ابتدا زمین بودند و چه کسانی که به زمین آمدند، تشکر می‌کنم که خیلی خوب بازی کردند. عبدالله‌زاده مصدوم بود اما خیلی خوب بازی کرد و حسین بغلانی 20 روز با کشیدگی رباط دست و پنجه نرم می‌کرد، از این بازیکنان تشکر می‌کنم چون با رشادت بازی کردند.

سرمربی صنعت نفت با تمجید از عملکرد کرار جاسم گفت: کرار نشان داد که نابغه فوتبال است و کسی مانند او در فوتبال ما نیست. او در یک لحظه نتیجه را عوض می‌کند. با این پیروزی خیالمان راحت شد که می‌توانیم در پایان نیم فصل به رتبه‌ای تک‌رقمی دست پیدا کنیم. تلاش می‌کنیم در دو بازی باقیمانده هم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

کمالوند در خصوص اینکه گفته بود بازیکنان صنعت‌نفت حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌ اما مسئولان باشگاه می‌گویند 4 میلیارد خرج تیم کرده‌اند تصریح کرد:‌ منصور ابراهیم‌زاده و محمدامین درویشی حتی یک ریال هم پولی نگرفته‌اند اما بقیه بازیکنان 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. کسانی که چنین حرفی می‌زنند دعا می‌کنیم خدا آنها را شفا بدهد. یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ. مگر 4 میلیارد تومان در فوتبال چقدر است؟ هر سفر تیم حدود 120 میلیون تومان هزینه دارد.2.5  میلیارد تومان از 4 میلیارد خرج سفر، اردوها، رستوران و ایاب و ذهاب شده است و تیم ما با یک و نیم میلیارد باقیمانده می‌چرخد. آب از سر من گذشته است و فریاد من فریاد زیر خاک است. هر چه گفته‌ام برای آبادان گفتم. ما اینجا میهمان هستیم و از آبادان می‌رویم زمانی که آمده‌ام گفتم آبادان سرزمین مادری من است و دوست دارم به مردم آبادان خدمت کنم تا زمانی که از اینجا رفتم خاطرات خوبی از خود به جای بگذارم.

وی با اعلام اینکه هوادار با هوادارنما متفاوت است، خاطرنشان کرد: مسعود ابراهیم‌زاده امروز گل می‌زند و پنالتی می‌گیرد چون خدا آن بالا است و هیچ نیرویی بیشتر از نیروی خداوند نیست. تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ. آنها تا چند روز پیش به ابراهیم‌زاده توهین می‌کردند. من می‌خواستم کامنت‌های صفحه اینستاگرام خود را ببندم چون حدود دو هزار نفر کامنت گذاشته بودند اما برخی‌ها چیزهایی نوشتند که اشک از چشم من جاری شد و فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم. امروز هم عکس‌العمل هواداران را دیدم. هوادار واقعی اینها هستند که تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند. با این حال تلاش می‌کنیم با رتبه خوبی نیم فصل را به پایان برسانیم.

کمالوند در خصوص نقل و انتقالات تیمش در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: یارگیری تیم نیاز به تأمین بودجه دارد. ابتدا باید بتوانیم هزینه بازیکنان فعلی را پرداخت کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *