تارتار:چه کسی بدش می‌آید برای قهرمانی بجنگد؟/ قلبا پرسپولیس‌ام اما الان لباس پارس تن من است!

17:47 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی پارس جنوبی گفت: ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند. پرسپولیس یکی از مدعیان است، اما جدول به‌گونه‌ای رقم خورده که ما می‌گوییم رقیب پرسپولیس هستیم. ما کوتاه نمی‌آییم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در پایان برنده بازی باشیم.

وی افزود: امروزه در فوتبال نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند. من با بازیکن بی‌کیفیت نمی‌توانم کار کنم و با آنها نتیجه بگیریم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمی نسبت به تیم‌های مدعی دارند. ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم. چه‌کسی بدش می‌آید که برای قهرمانی بجنگد؟ این برای ما شیرین و لذتبخش است، اما نباید به بازیکنان‌مان فشار بیاید و با استرس کار کنیم. ما بدون استرس می‌رویم و جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنیم و سعی داریم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به قرار گرفتنش مقابل پرسپولیس که سال‌ها در آن بازی کرده است، خاطرنشان کرد: من بارها گفتم، قلباً پرسپولیسی هستم. در زمان پروین و در مکتب پرسپولیس ایشان به ما یاد داد که برای پیراهن‌مان بازی کنیم. الان پیراهن پارس تن من است و برای موفقیت آن تلاش می‌کنم. از هواداران می‌خواهم فردا همه زرد بپوشند، مثل بازی با استقلال. همه باید برای موفقیت پارس تلاش کنند که این اتفاق باید بیفتد و پارس موفق باشد.

تارتار در مورد غایبان پارس جنوبی مقابل پرسپولیس گفت: محروم نداریم، اما احتمالاً امید سینگ تنها مصدوم برای بازی فرداست. علی دشتی به جمع‌مان اضافه شده است، اما در مورد سینگ تصمیم می‌گیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *