فلاحت‌زاده: امیدمان به جوانان است/ جایگاه استقلال اینجای جدول نیست

13:34 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۵۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: در بازی فردا امیدمان به جوانان تیم است، آنهایی که آینده گسترش فولاد را تضمین خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال اظهار داشت: شرایط گسترش روزبه‌روز بهتر شده است. آندو تیموریان، علیرضا نقی‌‌زاده، امین خطیبی و فخرالدینی مصدوم هستند و در این دیدار  در اختیار ما نخواهند بود. ما به جوانانی میدان می‌دهیم که آینده گسترش فولاد را تأمین می‌کنند. در بازی فردا امیدمان به جوانان تیم است، آنهایی که آینده گسترش فولاد را تضمین خواهند کرد.

وی افزود: جایگاه واقعی استقال اینجای جدول نیست. این تیم بدشانسی آورده و نتوانسته است امتیازات را به خوبی جمع‌آوری کند. استقلال تیم خوبی است که به جایگاه اصلی خود در جدول نرسیده است، چه در زمان منصوریان و چه در زمان شفر این تیم بدشانسی‌های زیادی آورده است که باعث شده امتیازات را از دست بدهد و در جدول بالا نیاید. ما آنالیز خوبی نسبت به تیم استقلال داشته‌ایم و می‌دانیم که آنها در بیرون از خانه خوب بازی می‌کنند و وقتی میزبان هستند بازی هجومی را در پیش می‌گیرند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی گفت: دوست داشتیم در این بازی هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند و از دیدن یک بازی زیبا لذت می‌بردند.

فلاحت‌زاده درباره شناختش از تیم استقلال خاطر نشان کرد: کادر آنالیز ما خیلی دقیق نقاط ضعف و قوت استقلال را بررسی کرده است و ما همیشه طبق سیستمی که حریف‌مان بازی می‌کند نفرات‌مان را چیدمان و بررسی می‌کنیم که از کدام مناطق به دروازه حریف حمله کنیم.

وی درباره داوری‌ها تا اینجای مسابقات  تصریح کرد: قضاوت‌ها تا به اینجای کار زیاد به تیم ما لطمه نزده است، اما می‌توانست خیلی بهتر باشد. در کل قضاوت‌ها برای تیم ما خیلی تاثیرگذار نبوده است. بچه‌های ما روی توانمندی‌های خودشان توانستند امتیاز بگیرند و شما می‌بینید وقتی تیم ما می‌تواند در دقیقه 93 بازی گل بزند یعنی اینکه تیم ما آماده است و بازیکنان در هر بازی به دنبال پیروزی هستند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه باشگاه گسترش فولاد برای جذب مجتبی جباری مذاکراتی انجام داده است یا خیر، خاطرنشان کرد: به نکته خوبی اشاره کردید. جباری سال‌ها شاگرد فیروز کریمی بوده و بازیکنی است که هر کسی دوست دارد آن را در تیم خودش داشته باشد. صحبت‌هایی در این باره شده اما اگر قرار باشد او به تیم ما بیاید تصمیم نهایی را کریمی و باشگاه خواهند گرفت، اما صحبت خیلی جدی تاکنون نشده است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد گسترش فولاد گفت: ما از اول فصل اکثر بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم. آندو در اولین بازی برای ما بازی کرد و بعد آسیب دید، با این شرایط هدف ما در همه مسابقات پیروزی است. در بازی فردا هم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، چرا که استقلال در شرایطی است که ما می‌توانیم الان مقابلش به پیروزی برسیم. هرچند که این تیم با آمدن شفر بسیار خوب شده است.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی فردا تماشاگر ندارد می‌توانیم بهترین استفاده را از این فرصت کسب کنیم. از سوی دیگر بهترین بازی‌ها در آزادی انجام می‌شود، چرا که این ورزشگاه چمن بسیار خوبی دارد و با توجه به اینکه تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند می‌توانیم در این بازی خوب کار کنیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص اینکه چرا بازیکنان زیادی از گسترش فولاد در این فصل دچار مصدومیت شده‌اند و آیا این مشکل را برطرف کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: ما این مشکل را رفع کرده‌ایم. در چند هفته اخیر هیچ بازیکنی دچار مصدومیت جدی نشده است. آندو تیموریان روی یک اتفاق دچار کشیدگی رباط صلیبی شد و مصدومیت او پارگی رباط نبود. آندو چند هفته استراحت کرد و به تیم اضافه شد. البته چون این بازیکن در تمرینات اخیر حضور نداشت و در برنامه‌های تاکتیکی که می‌خواستیم آنها را مقابل استقلال اجرا کنیم، نبود در این بازی غایب است، اما از هفته بعد تقریباً همه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: کادرفنی واقعاً زحمت می‌کشد و توانستیم در این هفته به خوبی کار کنیم. از باشگاه هم تشکر می‌کنم که امکانات خوبی در اختیار ما قرار داد. ما همچنین در این چند هفته نحوه تمرینات را تغییر داده‌ایم و بازیکنی هم آسیب ندید.

فلاحت‌زاده درباره فعالیت تیم گسترش فولاد در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل و اینکه آیا بازیکنی از جمع آبی‌وزردپوشان در تعطیلات نیم‌فصل جدا خواهد شد یا خیر، گفت: طبیعی است که در نیم‌فصل برخی بازیکنان از تیم جدا می‌شوند و چند بازیکن هم به تیم اضافه می‌شوند. این اتفاق در همه تیم‌ها رخ می‌دهد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. ما سعی می‌کنیم از نفرات جوان استفاده کنیم، چون باشگاه گسترش فولاد جوان‌گراست.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطر نشان کرد: فیروز کریمی هم به بازیکنان جوان و باتجربه اعتقاد دارد. سعی می‌کنیم در تغییرات نیم فصل چند بازیکن جذب کنیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم در جمع مدعیان قرار بگیریم. ما در چند هفته اخیر با کسب امتیازات لازم از انتهای جدول جدا شدیم و حدود پنج شش رتبه بالا آمدیم. امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است و اگر در این چند بازی نیز حداکثر امتیازات را کسب کنیم می‌توانیم حتی تا رتبه پنجم ششم جدول نیز بالا بیاییم.

وی در خصوص احتمال حضور گسترش فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه این باشگاه امتیازات حرفه‌ای حضور در این مسابقات را کسب کرده است، خاطرنشان کرد:‌ ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و از آن استقبال می‌کنیم. گسترش فولاد تنها باشگاهی است که تمام امتیازات لازم را دارد. ما امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اختیار داریم و خیلی خوشحال می‌شویم که این اتفاق (حضور گسترش فولاد در لیگ قهرمانان آسیا) رخ بدهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *