جادوگر و رمال داشتیم صنعت نفت را هم می‌بردیم/ امیدوارم کار ناتمام فصل گذشته را تمام کنیم

6:01 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۴۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: مطرح شدن مباحث استفاده از جادوگر و رمال در تیم ما بی‌جهت و خنده دار بود و اگرنه بازی با صنعت نفت آبادان هم برنده می‌شدیم.

امیر روستایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان و توقف روند بردهای شاگردان جلالی در بازی با نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و برای تداوم روند خوب‌مان در لیگ برای برد به اهواز آمده ایم.

وی افزود: در بازی با نفت آبادان هم خوب بودیم اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و خود من هم یکی، دو موقعیت گل داشتم که نزدم و فراز هم یکی را به گل تبدیل کرد. تیم حریف هم خوب بود و اگر موقعیتی داشت به این دلیل بود که ما مدام روی دروازه آنها فشار می‌آوردیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره اتفاقات اخیر و بحث‌های جادوگری و رمالی منتسب به تیم‌شان گفت: این حرف‌ها که بی جهت و خنده دار بود وگرنه اگر درست بود که بازی با نفت آبادان هم برنده می شدیم. با این کارها فقط می‌خواستند کار ما را بی ارزش کنند چون واقعا زحمت می‌کشیم. این حرف ها را دشمنان این فوتبال می‌زنند و هیچکدام فوتبالی نیستند.

روستایی درباره شرایط پیکان و اینکه این تیم می تواند در ادامه لیگ جزو مدعیان باشد، تصریح کرد: هنوز صحبت در این خصوص زود است چون هفته‌های زیادی از بازی‌های لیگ مانده اما مسئله‌ مهم این است که تلاش همه ما برای موفقیت پیکان است تا ان‌شاءا... با این زحمت و لطف خداوند بتوانیم کار ناتمام فصل گذشته را تمام کنیم و به آن چیزی که حق ماست و استحقاقش را داریم، برسیم.


برچسب ها: جادوگر و رمال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *