گل‌محمدی: نتایجی که ما تا اینجای فصل گرفته‌ایم خوب نبوده است/ هفته به هفته وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) بدتر می‌شود

14:29 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۴۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) روی کیفیت بازی تیم ما تاثیر می‌گذارد و هفته به هفته هم وضعیت چمن بدتر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که می‌دانید وضعیت خوبی در جدول نداریم به همین دلیل بازی فردا برای ما خیلی مهم است و باید 3 امتیاز آن را به دست آوریم.

وی افزود: بازیکنان ما باید فردا تمام انرژی خود را برای کسب 3 امتیاز بازی بگذارند و هدف اصلی ما باید همین باشد. می‌دانید که سپیدرود در خانه حریفان بازی دفاعی را ارائه می‌دهد و همین موضوع کار ما را سخت‌تر خواهد کرد اما اگر بازیکنان برنامه تاکتیکی را خیلی خوب پیاده کنند، مطمئناً می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم. در این بازی حق اشتباه نخواهیم داشت. نباید اتفاقات بازی قبل تکرار شود، چرا که به 3 امتیاز این بازی برای بهبود شرایط‌مان در جدول مسابقات نیاز داریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: نتایجی که ما تا اینجای فصل گرفته‌ایم خوب نبوده اما نسبت به کیفیتی که در بازی ارائه می‌دهیم اگر نگاه کرده باشید خواهید فهمید که این نتایج کسب شده و امتیازات به دست آمده باید خیلی بیشتر باشد. به هر حال شرایط خوبی در جدول نداریم و باید 3 امتیاز بازی فردا را با حمایت هواداران به دست آوریم.

گل‌محمدی با تمجید از بازیکنان جوان تیمش یادآور شد: ما با همه مشکلاتی که داشتیم تیم جوان و آینده‌داری را درست کرده‌ایم. انتظار من و بازیکنانم از هواداران این است که ما را حمایت کنند. مشکلات زیادی پیش روی تیم بوده اما این بازیکنان در هر شرایطی نیاز به حمایت هواداران دارند. انتظار آنها این است که تماشاگران به ورزشگاه آمده و آنها را مورد تشویق قرار دهند اتفاقی که امیدوارم فردا رخ دهد. هواداران باید بدانند که آنها نقطه قوت تیم ما هستند و باید این نقطه قوت را تقویت کنند.

وی در این مورد اضافه کرد: در شرایط کنونی بیش از هر زمانی که دیگری نیاز داریم تا هواداران را کنار خود ببینیم، مخصوصا بازی فردا که بسیار برای ما حیاتی است. حضور هواداران باعث دلگرمی ما خواهد شد. انتظار داریم آنها تا آخرین لحظه بازی ما را حمایت کنند. من با درک و شعوری که از هواداران تیمم سراغ دارم شک ندارم که آنها ما را حمایت خواهند کرد. این اطمینان را می‌دهم که روزهای خوبی در انتظار تراکتورسازی است. ما از 12 بازی گذشته هیچ وقت تیم کامل نداشتیم و همیشه بازیکن مصدوم و محروم در تیم ما زیاد بوده است اما با همه این مشکلات من اعتقاد دارم جوانان خوبی در تیم ما فرصت عرض اندام پیدا کردند و توانستند خودشان را به فوتبال ایران معرفی کنند. از این جهت من به آینده تیمم بسیار امیدوارم . حس خوبی در من در مورد تیمم وجود دارد.

سرمربی تیم تراکتورسازی یادآور شد: ما یک نیم فصل خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و به نظر من نتایجی که به دست آمد قابل پیش‌بینی بود. می‌دانستیم مشکلات زیادی پیش روی ما است اما در شرایط فعلی اعتقاد دارم آینده خوبی در انتظار تیم تراکتورسازی است.

وی در مورد محرومیت مهدی کیانی تصریح کرد: پیش از جام شهدا گفتند مشکل او حل خواهد شد و در این جام هم بازی کرد، اما فکر نمی‌کردیم برای بازی با سپاهان کیانی را در اختیار نداشته باشیم. هر کاری کردیم نتوانستیم از کیانی استفاده کنیم. فکر می‌کنم تا آخر نیم فصل محرومیت‌ او ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه نماینده مجلس تبریز عنوان کرده بود که مشکل کیانی حل شده است، گفت: نمی‌دانم این مسئله چطور پیش رفته است.

گل‌محمدی با اشاره به کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: چمن یادگار امام روی کیفیت بازی تیم تاثیر می‌گذارد و هفته به هفته هم وضعیت چمن بدتر می‌شود. فکر می‌کردم، هر چقدر جلوتر برویم وضعیت بهتر می‌شود، اما خلاف آن رخ داد. شاهد این مسئله بودیم که تیم‌های لیگ یکی هم تمرین‌شان در این ورزشگاه برگزار می‌کنند. جای تاسف دارد که ورزشگاه به این بزرگی که باید افتخار مردم آذربایجان باشد، وضعیتش روز به روز بدتر می‌شود. نمی‌دانم چه اتفاق جدیدی افتاده و نمی‌دانم سایر تیم‌ها در این ورزشگاه تمرین می‌کنند یا نه. با توجه به کیفیت بد ورزشگاه یادگار امام (ره) دوست داشتیم بازی را در ورزشگاه اختصاصی خودمان برگزار کنیم، اما این ورزشگاه یکسری نواقصی دارد که برای برطرف کردن آن به پول زیادی نیاز است که در حال حاضر این پول را نداریم. سازمان لیگ هم اجازه نداد بازی در ورزشگاه اختصاصی ما برگزار شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *