مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا نیم فصل مشکلات تیم را برطرف کنند/ نمی‌شود یک تیم هم پول نگیرد، هم نتیجه خوب بگیرد و هم ناسزا بشنود

9:29 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۴۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نقت آبادان گفت: مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا نیم فصل مشکلات تیم را برطرف کنند و امیدوارم حداقل پول های امسال بازیکنان پرداخت شود.

فراز کمالوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره دلیل اینکه استعفای خود را پس گرفت و به تمرینات تیم صنعت نفت آبادان بازگشت، گفت: امیدوارم‌ مشکلات تیم صنعت نفت حل شود. مسئولان باشگاه قول‌هایی داده‌اند و من هم امیدوارم حداقل پول های امسال بازیکنان را پرداخت کنند. به هر حال قول مساعد داده‌اند که تا نیم فصل مشکل را بر طرف کرده و بازیکنان در ادامه کار مشکلات کمتری داشته باشند.

این مربی با اشاره به این که مشکلات مالی هم در استعفای وی تاثیر داشته، ادامه داد: به هر حال مشکلات مالی هم تاثیر داشته است. بعضی مواقع یک نفر پول نمی‌گیرد دیگر نباید ناسزا بشنوند. نمی‌شود یک تیم هم پول نگیرد ،هم نتیجه خوب بگیرد و هم ناسزا بشنود.

وی افزود: خوشبختانه عکس العمل مردم و هواداران صنعت نفت خوب است و ۹۹ درصد مردم حامی تیم هستند. خودشان هم در پیام هایی که برای ما می‌فرستادند گفته‌اند که دیگر کاری به سکو ها نداشته باشیم و خودشان با تماشاگرنماها برخورد می کنند. البته اغلب مردم همیشه حامی تیم صنعت نفت بوده‌اند و یک عده مسئله‌دار بودند که انشاالله با تلاش مردم مسئله آنها هم حل می‌شود.

کمالوند که تیمش در آستانه بازی سپاهان قرار دارد در مورد این بازی گفت: تیم من شرایط خوبی دارد. من فقط 2 روز در آبادان نبودم .با این حال تمرینات زیر نظر دیگر مربیان در جریان بود و مشکلی بوجود نیامد. انشاالله دراین بازی هم به اهداف‌مان می‌رسیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *