رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازاریابی چیست؟

22:00 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۳۴۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بازاریابی فرایندی است که با کمک آن نیازهای مشتری شناخته می شود، محصول براساس این نیازها طراحی و تولید می گردد، به بهترین شیوه ممکن این محصول معرفی می شود و با روش های مختلف به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بازاریابی فرایندی است که با کمک آن نیازهای مشتری شناخته می شود، محصول براساس این نیازها طراحی و تولید می گردد، به بهترین شیوه ممکن این محصول معرفی می شود و با روش های مختلف به فروش می رسد.

بازاریابی علمی است که رعایت اصول آن می تواند منجر به موفقیت سازمان ها شود.

سازمانی که اصول بازاریابی را رعایت می کند با روش های مختلف مانند تحقیقات بازاریابی نیازهای مشتریان را می شناسد.

براساس این نیازها اقدام به تولید و طراجی محصولی می نماید که بتواند بخوبی نیاز مشتری و مشکل مشتری را برطرف کند.

محصولش را به بهترین شیوه ممکن قیمت گذاری می کند تا بتواند در بازار رقابتی آن را بفروشد.

از بهترین روش های تبلیغات جهت معرفی محصول استفاده می کند.در فرایند تبلیغات از تکنیک های خلاقانه و پارتیزانی استفاده می شود.

و در نهایت در زمان مذاکره و ملاقات با مشتری به بهترین نحو ممکن مجصول را معرفی می کنند و با رفتارهای حرفه ای و اصول فروش حرفه ای محصول را به مشتری می فروشند.

در بازاریابی کار به اینجا خاتمه نیافته و پس از فروش محصول به مشتری، ارتباط ادامه دارد و بحث خدمات پس از فروش و پیگیری و حل و فصل مشکلات احتمالی مشتری نیز ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *