رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دو نهاد و 11 نفر به فهرست مبارزه با تروریسم کشورهای تحریم کننده قطر اضافه شد

3:36 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۳۳۵
این کشورها همچنین اعلام کردند که این نهادها در پوشش اسلامی اقدامات تروریستی انجام داده و این 11 نفر نیز با دریافت کمک های مستقیم از قطر به عملیات مختلف تروریستی دست زده اند.

دو نهاد و 11 نفر به فهرست مبارزه با تروریسم کشورهای تحریم کننده قطر اضافه شدبه گزارش گروه بین‌الملل ، کشورهای تحریم کننده قطر دو نهاد «اتحادیه جهانی علمای مسلمان»، «شورای بین المللی اسلامی» (مساع) و 11 نفر را به فهرست تروریستی خود افزودند.

به نقل از رسانه های عربی، کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین اعلام کردند که در تلاش برای مبارزه با تروریسم نام اتحادیه جهانی علمای مسلمان، شورای بین المللی اسلامی و 11 نفر دیگر را به فهرست مبارزه با تروریسم اضافه کرده اند.


این کشورها همچنین اعلام کردند که این نهادها در پوشش اسلامی اقدامات تروریستی انجام داده و این 11 نفر نیز با دریافت کمک های مستقیم از قطر به عملیات مختلف تروریستی دست زده اند.


کشورهای تحریم کننده قطر افزودند که دوحه به این افراد گذرنامه قطری داده و برای تسهیل فعالیت های شان آنها را در نهادهایی به ظاهر خیریه بکار گرفته است.


این کشورها تاکید کردند که مقام های قطری همچنان به حمایت و پناه دادن و کمک مالی به تروریسم و تشویق افراطی گری و نفرت انگیزی ادامه می دهند.


عربستان، مصر، امارات و بحرین از 15خرداد 96 با ادعای حمایت قطر از تروریسم روابط خود با این کشور را قطع کردند، موضوعی که دوحه همواره آن را تکذیب کرده است.


کشورهای تحریم کننده قطر اول تیرماه 96 نیز فهرست شروط 13گانه خود برای از سرگیری روابط با دوحه را از سوی کویت به قطر اعلام کردند. مقام های قطری با رد اتهام این کشورها، پیش شرط های آنها برای از سرگیری روابط را مغایر با حاکمیت این کشور می دانند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *