فرمانده کل ارتش فروپاشی داعش را تبریک گفت

21:23 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۳۱۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش در پیامی آزادسازی بوکمال و نابودی کامل گروهک تروریستی تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، دولت، نیروهای مسلح، دولت و ملت شریف عراق و سوریه تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرماندهی کل ارتش در پیامی آزاد سازی بوکمال و نابودی کامل گروهک تروریستی تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، دولت محترم، نیروهای مسلح، دولت و ملت شریف عراق و سوریه تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین آمنوا والذین هاجروا وجاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله والله غفور رحیم. (بقره، ۲۱۸)

تحقق وعده‌های الهی وقدرت اسلام عزیز در مبارزه با کفر جهانی این بار با پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری و فتح بزرگ دلیرمردان مقاومت در پایان دادن به سیطره شجره خبیثه داعش رقم خورد و خط بطلانی بر همه جنایت های هولناک وتأسف‌برانگیز نظام ظلم وستم کشید.

سال‌ها تلاش ومجاهدت مردان مبارز ومجاهدان گمنامی که دانش آموخته مکتب اسلام واهل بیت علیهم السلام بودند، باعث به ثمر رسیدن این پیروزی بزرگ وپایین کشیدن پرچم کفر گردید و ندای حقانیت اسلام عزیز را به گوش همه آزادیخواهان جهان رساند.

اگرچه مدیریت و هدایت این جنایات هولناک از سوی آمریکای جنایتکار، رژیم غاصب صهیونیستی وحامیان آنان در منطقه صورت می گرفت، اما درایت و هوشمندی فرماندهی معظم کل قوا ومرجعیت مسلمین، وحدت و همدلی دولت، ملت، نیروهای مسلح ایران وهمت سربازان غیرتمند مسلمان از کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان، همه آن توطئه های شوم را نقش بر آب کرد و با اعتقاد راسخ وایمان قلبی خود وبا گذشتن از سر باعث سربلندی اسلام شدند و با دفاع جانانه از حریم آل الله علیهم السلام، چهره خبیث دشمن را نمایان ساختند و هیمنه پوشالین آن مزدوران را فروپاشیدند.

خدای بزرگ را برای این پیروزی بزرگ شکر گزاریم و ضمن تبریک به فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" و ملت شریف ایران اسلامی، دولت، نیروهای مسلح وهمه مسلمانان جهان به ویژه مردم غیرتمند سوریه و عراق، از تلاش‌های مجدانه برادر ارجمند سردار رشید اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی وهمه مجاهدان این راه ارزشمند صمیمانه قدردانی کرده وبه ارواح پاک و مطهر شهیدان عزیزی که در اوج گمنامی برای دفاع از حریم آل الله جان خویش را تقدیم کردند درود می فرستیم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد که جوانان غیور و ولایتمدار ارتش همچنان تحت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به طراحی دیگر توطئه های دشمنان هوشیار و همواره برای دفاع از مرزهای جغرافیایی واعتقادی ایران عزیز همچون گذشته تا پای جان ایستادگی کرده ودر کنار سایر همرزمان خود در نیروهای مسلح آماده جانفشانی برای دفاع می‌باشند.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *