کارخانه: بازی‌های لیگ حکم دیدار تدارکاتی برای حضور در لیگ باشگاه‌های جهان را دارد

20:08 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۳۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی بانک سرمایه گفت: دیدارهای لیگ بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای بانک سرمایه جهت حضور در جام باشگاه‌های جهان به حساب می‌آید.

به گزارش گروه ورزشی ، مصطفی کارخانه پس از پیروزی 3 بر صفر عصر امروز (چهارشنبه) تیمش مقابل کاله در هفته هشتم لیگ برتر والیبال گفت: به نظرم استحقاق پیروز شدن را داشتیم. این که بازیکنان ما به این طرز فکر رسیده‌اند که در هر بازی باید برنده شویم و اینکه موفق شدیم هشت پیروزی را در هشت بازی کسب کنیم، نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

وی ادامه داد: درباره انگیزه بازیکنان جوان با شاگردانم حرف زده بودم و گفتم که باوجود این که دو ست پیش هستید از پیروزی مطمئن نباشید زیرا ممکن است انگیزه تیم حریف شرایط بازی را عوض کند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: اگر بخواهیم در قهرمانی باشگاه‌های جهان موفق شویم باید در لیگ برتر هماهنگ باشیم. دیدارهای لیگ بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای بانک سرمایه جهت حضور در جام باشگاه‌های جهان به حساب می‌آید.

کارخانه در پاسخ به این پرسش که «حضور ویدئو چک در دیدارهای لیگ تا چه حد می‌تواند به کاهش تنش‌ها و حواشی کمک کند؟»، گفت: اگر ویدئوچک وجود داشته باشد حق به حقدار می‌رسد و حتی اگر داور اشتباهی هم کند، این اشتباه اصلاح می‌شود. بهترین داوران جهان هم اشتباه می‌کنند و این مسئله اجتناب ناپذیر است اما با ویدئوچک دیگر سوءتفاهمی باقی نمی‌ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *