بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت فتح الفتوح جبهه مقاومت

19:16 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۳۰۰
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه‌ داعش نشان داد تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب بهره‌مندی از تفکر و فرهنگ بسیجی در خط مقدم مبارزه است.

به گزارش گروه سیاسی ،جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی پیرامون فتح الفتوح جبهه مقاومت بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم» خدای سبحان را شاکریم که بار دیگر نصرت خویش را به مجاهدان فی سبیل الله و مدافعان حریم آل الله ارزانی داشت و ملت های مسلمان جهان را از فتنه¬¬ی سیاه و توطئه‌ی پیچیده استکبار جهانی نجات داد. فتنه ای تحت عنوان دروغین و جعلی «دولت اسلامی عراق و شام» که از شش سال قبل با همکاری مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب بویژه حکام آل سعود آغاز گردید و ملت های مسلمان منطقه خاصه مردم مظلوم سوریه و عراق را درگیر یک جنگ تمام عیار داخلی توسط یک گروه تروریستی و خون آشام نمود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب این پیروزی بزرگ و فتح الفتوح جبهه مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان بویژه ملت فهیم ایران اسلامی که با تقدیم بهترین عزیزان خود در کنار ارتش و نیروهای مردمی کشورهای سوریه و عراق و مجاهدان فداکار لبنان، افغانستان و پاکستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، تبریک و شادباش عرض نموده و یادآور می گردد:

۱- شکست گروهک تروریستی «داعش» برگ دیگری بر کارنامه قطور ناکامی های استکبار جهانی افزود و نشان داد که سیاست های آمریکا و غرب علیه ملت های مسلمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چند پیچیده و پرهزینه اما محکوم به شکست می باشد.

۲- پیروزی و غلبه رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه‌ی داعش نشان داده تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب، راهبرد مردمی کردن دفاع و بهره مندی از تفکر و فرهنگ بسیجی در خط مقدم مبارزه است که حضرت امام(ره) ۳۸ سال قبل در چنین ایامی با تاسیس شجره طیبه بسیج بنا نهاد و امروز نقش خود را در قالب «حشدالشعبی»، «قوات الوطنی»، «فاطمیون»، «زینبیون»، «حیدریون» و ... به اثبات رساند.

۳- فتنه داعش اگر چه در طی شش سال گذشته هزینه های بسیاری را به جهان اسلام و ملت های مسلمان منطقه تحمیل کرد اما عبرت های بزرگی نیز به همراه داشت که یکی از آنها پی بردن به عمق کینه و خباثت سردمداران کاخ سفید، شرکای جهانی و عمال منطقه ای آنها می باشد که منشاء توطئه ها و نقشه های شومی علیه مسلمانان و دولت های مستقل بوده و فتنه داعش قطعا آخرین آنها نخواهد بود. لذا ملت های مسلمان باید نسبت به برنامه های آینده آمریکا در ناامن کردن منطقه بیش از پیش هوشیار و متحد بوده و با حفظ انگیزه و اقدامات فرهنگی بصیرت افزا، اجازه استفاده ابزاری از پسماندهای خطرناک این شجره خبیثه در منطقه را ندهند.

۴- پیروزی غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در دفع تهدید سخت و قهر آمیز دشمنان اسلام، مرهون علل و عوامل بسیاری از جمله توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین(س)، تدابیر حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب، از جان گذشتگی شهیدان والا مقامی که مدال «مدافع حرم ال الله» را برای همیشه بر گردن آویختند و مجاهدت خالصانه دلاورمردان عرصه پیکار به ویژه سردار سرافراز جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و توان همگرایی و مدیریت آن در منطقه می باشد که مورد اخیر یعنی قدرت دفاعی و نفوذ بی بدیل منطقه ای جمهوری اسلامی ایران مورد طمع دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته و قصد دارند آنرا در قالب برجام های دیگری از ملت ایران سلب نمایند.

لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به پشتوانه اعتقاد راسخ وعزم واراده ی کلیه نیروهای انقلابی، هرگونه مجامله و مقدمه چینی برای مذاکره بر سر توان دفاعی و نظامی و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی را که ظرف روزهای اخیر به بهانه واهی رفع سایه جنگ! و ادعاهای ناپخته دیگر مطرح می شود، به شدت محکوم نموده و متذکر می شود که ملت مسلمان ایران تحت رهبری و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با حفظ روحیه انقلابی و تفکر و عمل بسیجی، در مقابل تهدیدات دشمنان نظام هوشمندانه و با بصیرت ایستاده است و تنها راه مقابله با تهدیدات و رفع و دفع مشکلاتی که توسط دشمنان ایجاد شده و یا بدان دامن زده می شود، تکیه بر توان داخلی و استفاده موثر و همه جانبه از ظرفیت های درونی کشور و نیروی لایزال مردمی است و امید بستن به خارج و وعده های دروغین بیگانگان، نتیجه ای جز ضایع کردن فرصت ها و از دست دادن دستاوردهای ارزشمند ملت ایران که بمدد ایستادگی و مقاومت بر اصول و ارزش فراهم آمده است، نخواهد داشت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *