آیت‌الله اراکی، شکست داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت

17:16 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۲۵۱
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای، پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت.

بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله‌ای جدید در بیداری و همگرائی وحدت امت اسلامی استبه گزارش گروه سیاسی ، آیت الله محسن اراکی  در دو پیام جداگانه به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش را تبریک گفت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیام خود به رهبر انقلاب اسلامی آورده است:« پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش که از سوی دشمنان اسلام و بشریت تدارک دیده شده بود را به حضرتعالی که پرچمدار اصلی جبهه مقاومت هستید و به رزمندگان ایثارگری که با ایستادگی و رشادت و شجاعت کم نظیر این غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام زدودند تبریک عرض می‌کنم. بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله‌ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای همگرائی وحدت امت اسلامی است که امید است با تلاش مخلصان و متفکران و مصلحان جهان اسلام و تحت رهبری و زعامت آن رهبر عظیم الشان به جنبشی عظیم و وحدت آفرین تبدیل گردد و راه را برای شکل گیری امت واحده اسلامی هموار سازد. از خدای متعال دوام نصرت و عزت آن رهبر عزیز را مسألت دارم.

همچنین در پیام آیت الله اراکی به حاج قاسم سلیمانی آمده است:« پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را علیه توطئه بزرگ جهان استکبار که در غده سرطانی شجره خبیثه داعش جلوه گر بود به شما و به همه رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان سوری و لبنانی و عراقی و پاکستانی و افغانستانی و بویژه رزمندگان شجاع حزب الله لبنان تبریک عرض می‌کنم. این پیروزی آغاز جنبشی عظیم درجهت شکست نهایی جبهه استکبار و ریشه کن سازی توطئه‌های صهیونیسم و هم پیمانان منطقه‌ای آنهاست و زمینه ساز پیوند مستحکم ملت‌ها و جوامع اسلامی و مقدمه‌ای جهت شکل گیری امت واحده اسلامی است امید است خدای متعال این جهاد بزرگ را از شما و سایر رزمندگان مقاومت بپذیرد و نصرت و یاری اش بر جبهه مقاومت افزون فرماید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *