با تمام توان قدرت دفاعی کشور را تقویت می‌کنیم

16:19 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۲۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع گفت: با تمام توان قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی‌های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می‌کنیم و شرمنده شهدا نمی‌شویم.

امیر حاتمیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرتیپ امیر حاتمی در همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحین بسیج با تبریک هفته بسیج و پایان کار داعش به ملت‌های محور مقاومت و رهبر معظم انقلاب گفت: پیروزی بر داعش یک مرحله است و تا زمانی که دشمن وجود دارد کار و تلاش وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز زمان توجه به دستاورد‌ها این پیروزی‌ها و تحلیل شرایط منطقه و جهان است، زیرا همواره با توطئه دشمنان روبرو هستیم و داعش اولین و آخرین اقدام آن‌ها نیست.

امیر حاتمی با اشاره به زمان تشکیل داعش گفت: در زمان تشکیل تلاش می‌شد که این گروه تروریستی را قیام گروهی برای احقاق حق خود جلوه دهند و دست آمریکا و اسرائیل پنهان بماند. آن‌های که این توطئه را طراحی کرده بوده فکر نمی‌کردند دست شان رو شود و به این سرعت داعش نابود شود و سخن از عمر بیست ساله آن می‌زدند، اما به برکت رهبری مقتدر و شجاعت جوانان از سراسر جهان اسلام در عرض ۶ سال وار آن پایان یافت.

 وی ادامه داد: همه مستکبرین جهان پشت داعش و گرو‌های تروریستی ایستادن، اما به فضل الهی آنچه شد که دیدید. آن‌ها می‌خواستند کاری کنند که وحدت در جهان اسلام شکل نگیرد، اما به برکت خون شهدا و لطف الهی نقشه آن‌ها شکست خورد و ترکیبی که امروز در جهان اسلام شکل گرفته زمینه عمت واحده اسلامی است.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان تاکید کرد: با تمام توان قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی‌های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می‌کنیم و شرمنده شهدا نمی‌شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *