کاشانی: گرشاسبی با اتفاق آرا به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد/ از تلاش‌های طاهری تشکر کردیم

16:06 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۲۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره از تلاش‌ها و اقدامات طاهری تشکر ویژه‌ای داشت.

به گزارش گروه ورزشی ، جعفر کاشانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پی نشست امروز چهارشنبه هیئت مدیره باشگاه، اظهار داشت: طاهری در تاریخ ۱۲ آبان استعفای خود را مطرح کرد. این استعفا در آن زمان به منظور بررسی شرایط و امکان ادامه فعالیت ایشان پذیرفته نشد و تمایل بر ادامه این همکاری بود، اما با توجه به اینکه اجرای دقیق ضوابط قانونی سرلوحه امور است، به استناد مصوبه دوم مهر ماه ۱۳۹۶ مجلس محترم شورای اسلامی ایران در ارتباط با بازنشستگان و تاکید بر اجرای سریع آن از سوی مراجع ذیصلاح و نهاد‌های مربوط، وزیر ورزش و جوانان موافقت خود با این استعفا را اعلام کرد.

وی ادامه داد: سلطانی‌فر در پی نوشت استعفای طاهری از زحمات و تلاش‌های ایشان که آن را تحت عنوان سرپرستی و مدیر عاملی قابل توجه خواندند تشکر کردند و حضور و اقدامات طاهری را باعث کسب افتخارات و نتایج شایان توجه توسط پرسپولیس دانست. ایشان با تاکید بر لزوم اجرای ضوابط قانونی که به تصویب مجلس محترم رسیده است موافقت خود با استعفای طاهری را برغم میل باطنی امضا کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: وزیر همچنین به هیئت مدیره باشگاه تکلیف کرد و ماموریت داد که به سرعت نسبت به تشکیل جلسه اقدام کرده و یکی از اعضای هیئت مدیره را برای عهده‌دار شدن مسئولیت سرپرستی باشگاه به وزارت معرفی کند. بر همین اساس امروز در نشست هیئت مدیره با توجه به جمیع شرایط، گرشاسبی با اتفاق آراء به عنوان سرپرست انتخاب شده و به وزارت ورزش و جوانان معرفی شد. هیئت مدیره همچنین از تلاش‌ها و اقدامات طاهری تشکر ویژه‌ای داشت. قطعا زحمات و اثرات مثبت ایشان قابل کتمان نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *