مردان ایرانی برای مبارزه با ظلم اراده پولادین دارند

15:49 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۹۹
سید ابراهیم رئیسی پستی را در صفحه اینستاگرامش به فروپاشی دولت خودخوانده داعش اختصاص داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، پس از اعلام خبر پایان سیطره داعش در سوریه و عراق، بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و پیام‌های تشکر و قدر دانی را در رسانه‌های مختلف برای سردرا سلیمانی منتشر کردند.

درهمین زمینه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی تصویری از فرمانده سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی منتشر و به این موضوع اشاره داشت که مردانی از ایران اسلامی با اراده پولادین خود فتنه و شرارات خبیثان را هرجا که باشد نقش بر آب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی نوشت: "امروز برای یک‌بار دیگر بعد از دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردیم هر جا شرارت خبیثان باشد، مردانی از ایران اسلامی با اراده پولادین، فتنه و ظلم آن‌ها را نقش برآب خواهند کرد.

اثبات شد اگر روزی آزادی خرمشهر ممکن شد و امروز عراق و سوریه آزاد شد، ان‌شاءلله جریان انقلابی روزی اعلام خواهد کرد "قدس شریف نیز آزاد شد" و ما این امرمبارک را بسیار نزدیک می‌دانیم. "
 
مردان ایرانی برای مبارزه با ظلم اراده پولادین دارند
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *