رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدا را سپاس که با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا و مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی، داعش را نابود کرد

15:15 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۶۶
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدا را سپاس بیکران که با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و مجاهدت‌های سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همه رزمندگان اسلام، جنود احمق داعش دست ساخته شیاطین را نابود کرد.

نصرت الهی همواره ناصران دینش را مدد می کندبه گزارش گروه سیاسی حبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به مناسبت پایان کار داعش گفت: خدا را سپاس بیکران که با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و مجاهدت‌های سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همه رزمندگان اسلام، جنود احمق داعش دست ساخته شیاطین را نابود و از آن مهمتر سیاست‌های خباثت آلود مستکبران را در ایجاد جنگ داخلی و سلطه بر منطقه غرب آسیا نقش بر آب کرد.

همچنین در این پیام تاکید شده است خدای متعال، ارواح شهیدان مدافع حرم اهل البیت و جمهوری اسلامی را در اعلی علیین در جوار خود مرزوق بدارد و خانواده‌های ایشان را مشمول بشارت‌های صابرین قرار دهد. همه بدخواهان بدانند و باور کنند که نصرت الهی همواره ناصران دینش را مدد می کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *