تقسیط و تخفیف شهریه دانشجویان زلزله زده کرمانشاه

15:06 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۶۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از تخفیف، تقسیط و تاخیر در مهلت پرداخت شهریه برای دانشجویانی که در مناطق زلزله‌زده خسارت مالی دیده باشند، خبر داد.

تقسیط و تخفیف شهریه دانشجویان زلزله زده کرمانشاهبه گزارش گروه جامعه ،حجت الاسلام ابراهیم کلانتری با ابراز تاسف از وقوع زلزله مرگبار در غرب کشور، گفت: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه، پیش از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بر حمایت ویژه از دانشجویان مناطق محروم کشور تاکید کردند.

وی افزود: اکنون که زلزله در مناطق محروم اتفاق افتاده است، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به درخواست‌های دانشجویانی که از لحاظ اقتصادی، مشکل برایشان به وجود آمده است، با نگاه مثبت رسیدگی می‌کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد درباره درخواست دانشجویان این دانشگاه مناطق زلزله‌زده غرب کشور برای نقل و انتقال افزود: شرایط نقل و انتقال دانشجویان مشخص است. ممکن است موارد خاصی مطرح شود که با نگاه مثبت در کمیسیون مربوطه رسیدگی خواهد شد.

کلانتری ادامه داد: به فاصله کوتاهی از وقوع زلزله اخیر، تقریبا تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه واحدهای غرب کشور، با همه توان به یاری هموطنان آسیب‌دیده شتافتند و تا زمانی که نیاز باشد، کمک‌رسانی و پشتیبانی با هماهنگی مسئولان مربوط ادامه خواهد داشت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *