شکست داعش نشان داد تنها راه غلبه بر جبهه استکبار، مبارزه و مقاومت است

14:20 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۳۰
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست داعش و تکفیری‌ها گفت: این پیروزی نشان داد که تنها راه غلبه بر جبهه استکبار، مبارزه و مقاومت است و بجای دل بستن به نقطه‌های امید بخش خیالی باید با تکیه بر خداوند متعال و توان جهادگران عرصه‌های مقاومت، دشمن را شکست داد.
پیروزی اخیر نشان داد، تنها راه غلبه بر جبهه استکبار، مبارزه و مقاومت استبه گزارش گروه سیاسی ،محمد حاج ابوالقاسم دولابی در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را تبریک گفت. 
 
در متن این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمان الرحیم
مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی
حضرت آیة الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی»

خبر آزادسازی بوکمال آخرین قلعه داعش و پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه که توسط سردار پر افتخار سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی اعلام گردید مایه خورسندی امت اسلام و همه آزادگان جهان گردید.

بی شک، تحقق این پیروزی در گرو رهبری داهیانه حضرتعالی و مجاهدت‌های رزمندگان غیور مدافع حرم از ملیت‌های گوناگون بود که بسیاری از آنان شربت شهادت را نوشیده و برخی دیگر نیز در انتظار فداکاری در رکاب امام حق، روزشماری میکنند. «فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

این پیروزی نشان داد که تنها راه غلبه بر جبهه استکبار، مبارزه و مقاومت است و بجای دل بستن به نقطه‌های امید بخش خیالی باید با تکیه بر خداوند متعال و توان جهادگران عرصه‌های مقاومت، دشمن را شکست داد.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف و ولایتمدار استان زنجان این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و سایر همرزمانش، و نیز ملت بزرگوار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم؛ و به درگاه خداوند متعال بخاطر وجود رهبری، چون حضرتعالی و مجاهدانی، چون سردار سلیمانی سجده شکر میگذارم.

محمد حاج ابوالقاسم دولابی
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری
۹۶/۸/۳۰
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *