رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فکر نمی‌کنم وزارت ورزش مخالف نایب رئیسی من بود/ شناختی از همسر کولاکوویچ ندارم

12:50 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۱۰۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: هیچ شناختی از همسر کولاکوویچ ندارم و درباره انتخاب سرمربی تیم ملی باید به بررسی گزینه‌های مختلفی بپردازیم.

میترا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخابش به عنوان نایب رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: من در گذشته هم در هندبال بانوان فعالیت کرده‌ام و برای این که پست نایب رئیسی فدراسیون هندبال را قبول کنم درباره دو موضوع مهم با رحیمی صحبت کردم. اول این که نگاه رحیمی به هندبال بانوان، حمایتی است یا خیر که وی گفت به هندبال بانوان بیشتر از هندبال مردان اهمیت می‌دهد. این موضوع برای من خیلی مهم بود.

وی ادامه داد: دومین نکته هم این است که هندبال بانوان مسیر خوبی را طی می‌کند. با یک برنامه‌یزی مدون بانوان هندبالیست می‌توانند به سطح بالایی برسند. ما باید تلاش کنیم مسیر رشد بانوان هندبالیست سرعت بیشتری بگیرد.

نایب رئیس بانوان فدراسوین هندبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان و این که همسر کولاکوویچ چقدر شانس سرمربیگری این تیم را دارد، تصریح کرد: من باید این موضوع را بررسی کنم. البته هیچ شناختی از همسر کولاکوویچ ندارم و درباره انتخاب سرمربی تیم ملی باید به بررسی گزینه‌های مختلفی بپردازیم.

نوری در مورد این که گفته می‌شود انتصاب دیرهنگام وی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، به خاطر مخالفت وزارت ورزش با این انتصاب بوده است، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی واقعیت داشته باشد. چون در یک برهه‌ای رحیمی استعفا داده بود و چون تکلیف وی مشخص نبود این موضوع به تعویق افتاد.

وی در خصوص ارتباط انتصاب وی به عنوان نایب رئیس بانوان با کناره‌گیری‌اش از کاندیداتوری فدراسیون هندبال به نفع رحیمی خاطرنشان کرد: در شخصیت من و رحیمی نیست که به این مسائل روی بیاوریم. با توجه به سابقه‌ای که در هندبال داشتم رحیمی به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد وی باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *