بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ مقاومت و نابودی داعش

12:10 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۰۷۲
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ مقاومت و نابودی داعش، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیهبه گزارش گروه سیاسی ، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت پیروزی بزرگ مقاومت و نابودی داعش، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

6سال پیش هنگامی که آشوب طلبان با پشتیبانی کامل جبهه کفر، نفاق، ارتجاع و صهیونیست و با هدف نابودی مقاومت، سوریه و بعد از آن عراق راعرصه تاخت و تاز تکفیری های قرار دادند و تا نزدیکی تسخیر بغداد پیش آمدند، نگرانی و دلهره بر جبهه دلسوزان انقلاب اسلامی چیره شد. علائم و گزارش های میدانی موید سنبه پر زوری بود که سقوط دمشق را، نقطه شروع سناریویی می دانست که با فتح تهران و خراسان خاتمه می یافت.

در این میان، امام المسلمين با اتکا به قدرت لایزال الهی و با همراهان و سربازان مومنش از ایران، افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه و عراق علم جهاد را برداشتند و با صبر، استقامت، تدبیر و شجاعت، بار دیگر نسخه امریکایی، عبری، سعودی را نقش بر آب کردند.

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

رحمت و رضوان الهی بر شهدای مدافع حرم، شهید همدانی، شهید تقوی، شهید حججی و صدها مجاهد بزرگ که خط سرخ مقاومت عاشورایی را با نثار جان شیرینشان تداوم بخشیدند. درود و سپاس بر سردار بزرگ اردوگاه حسینیان زمان، حاج قاسم سلیمانی، که پرچم سرافرازی همرزمان شهیدش باکری، همت، خرازی و کاظمی را بر دوش گرفت و اسطوره‌ای شد برای همه تاریخ پر افتخار، اسلام، ایران و تشیع.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی این نصرت بزرگ الهی را تحقق وعده قرآنی«ذلِکَ الَّذی یُبَشِّرُ اللَّهُ عِبادَهُ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ»، و آن را سند روشنی بر صحت و صداقت منهج نورانی مقاومت می داند و از همه تصمیم گیران نظام اسلامی انتظار دارد با درس آموزی از تجربه ایستادگی از یک سو، و ثمره تلخ برجام در اعتماد به استکبار جهانی از سوی دیگر، میراث داران امینی بر راه امام، شهدا و آرمان های بلند انقلاب اسلامی باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *