رونمایی از خودروی CLS کوپه ۲۰۱۹ با انتشار عکس تبلیغاتی+تصویر

9:01 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۹۲۲
شرکت خودروسازی مرسدس بنز با انتشار یک تصویر پیش نمایش از خودروی CLS کوپه ۲۰۱۹، رونمایی رسمی از این محصول را در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا تایید کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی ،روزهای گذشته شرکت خودروسازی مرسدس بنز با انتشار یک تصویر پیش نمایش از خودروی CLS کوپه ۲۰۱۹، رونمایی رسمی از این محصول را در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا تایید کرد، اما حالا با نزدیک شدن به زمان برگزاری این نمایشگاه بزرگ اتومبیل در ایالات متحده آمریکا، شرکت خودروسازی مرسدس بنز یک تصویر پیش نمایش دیگر ارائه کرده است که بخشی از فضای داخل کابین اتومبیل را نشان می‌دهد.

 تصویری که اخیرا از سوی شرکت خودروسازی مرسدس بنز ارائه شده است، تنها بخشی از داشبورد و کنسول مرکزی اتومبیل را نشان می‌دهد که در این زمینه می‌توان به چهار خروجی گردی شکل سیستم تهویه مطبوع کابین بر روی کنسول مرکزی اشاره داشت که داخل آنان قرمز رنگ بوده و همچنین در اطراف آن یک قاب فیبرکربنی طرحی شده است که جذابیت خاصی در فضای کابین ایجاد کرده است، بویژه صفحه نمایشگر لمسی عریض که در ابعاد ۱۲.۳ اینچی ساخته شده و این جذابیت را به حد اعلای خود رسانده است که به نظر می‌رسد برای راحتی کار راننده در استفاده، اندکی خمیده طراحی شده باشد.

به غیر از انتشار تصاویر پیش نمایش، هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات اتومبیل ارائه نشده است و حتی شایعاتی هم در رابطه با این محصول منتشر نشده است، پس باید تا برگزاری نمایشگاه بین المللی لس آنجلس در تاریخ ۲۷ نوامبر سال جاری منتظر بمانیم تا شرکت خودروسازی مرسدس بنز به طور رسمی از CLS کوپه ۲۰۱۹ رونمایی کرده و جزییات فنی آن را اعلام کند.

 

 

منبع:مشرق

 

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *