تجربه وحشتناک جوان عراقی درون قبر!

8:40 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۹۱۲
یک جوان عراقی که به انجام دادن کارهای عجیب مشهور است، این بار دست به اقدامی محیرالعقول زد.
تجربه وحشتناک جوان عراقی درون قبر!به گزارش گروه فضای مجازی ، محمد درویش جوان عراقی که با ماجراجویی‌های خطرناکش شهرت دارد، تصمیم گرفت تا تجربه تازه و غریبی را در کارنامه اقدامات اعجاب انگیز خود ثبت کند.

او با همکاری دوستانش تمامی آدابی که برای به خاک سپردن یک میت لازم است را انجام و به درون قبر رفت، دوستان محمد هنگام دفن او لوله‌ای برای تنفس او روی یک ماسک تنفسی تعبیه که یک سر آن بیرون از خاک بود، آن‌ها همچنین گوشی همراه این جوان را در کنارش باقی گذاشتند تا در صورت لزوم با دوستانش در ارتباط باشد.

زمانی که این عملیات رعب انگیز آغاز شد هوا کاملا روشن و هنگامی که دوستان محمد مشکوک به خطرناک بودن وضعیت او در قبر شدند، هوا کاملا تاریک شده بود.

محمد درویش در آخرین لحظات قبل از خروجش، دچار نفس تنگی شدیدی شده بود و هنگامی که به کمک دوستانش از قبر بیرون آمد، اصلا احوال خوشی نداشت.

این جوان از تجربه متفاوتی که داشت برای دوستانش صحبت کرد، و گفت که چقدر در این ساعات دچار رعب و وحشت شده بود، او همچنین به لحظاتی اشار کرد که بر او دعا می‌خواندند و او در این هنگام بدنش به لرزه افتاده بود.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *