اروپائیان در انتظار جولان خودروهای لوکس گریت وال + عکس

22:17 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۶۸
شرکت گریت وال از عرضه شاسی ‎بلندهای لوکس خود در آینده نزدیک در بازار اروپا خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، شرکت خودروسازی چینی گریت وال از برنامه های آتی خود برای عرضه‎ی شاسی‎بلندهای لوکس از شرکت های زیر مجموعه‎ی خود اعم از«Wey» و «هاوال» خبر داده است و به زودی شاهد ورود مدل های لوکس از این خودرساز چینی در بازار کشورهای اروپایی خواهیم بود.

گریت وال از تحقق این موضوع در بازه زمانی 5 ساله سخن گفته است و پیش از این نیز در نمایشگاه بین المللی خودرو گوانگجو 2017، از عرضه‎ی شاسی بلندهای لوکس زیر مجموعه‎ی خود «Wey»، ابتدا در بازارهای جدید و به صورت مدل های دارای فرمان سمت چپ و سپس در بازار اروپا علی الخصوص انگلستان و به صورت فرمان سمت راست خبر داده بود.

«استینگرابر» مدیر عامل شرکت Wey که سابقه‎ی مدیریت بخش تولید شرکت آئودی را نیز در کارنامه دارد در این باره گفت: برای موفقیت در عرضه‌ی محصولات باید یک بازیگر جهانی بود و از این جهت در اندیشه ی افزایش بازار های مقصد محصولات خود هستیم و به زودی در کنار تامین سفارشات بازار چین به تولید و عرضه‎ی محصولات ایمن و جدیدمان در بازار اروپا و ایالت متحده امریکا نیز خواهیم پرداخت.

اروپائیان در انتظار جولان خودروهای لوکس گریت وال + عکس

مدیر عامل شرکت Wey درباره ی هاوال، دیگر برند زیر مجموعه‎ی گریت وال، از میزان فروش 800 هزار دستگاهی این شرکت در امسال و همچنین برنامه های هاوال برای ورود به بازار اروپا نیز خبر داد.

گریت وال همچنین در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از کانسپت جدیدی در کلاس شاسی بلند و به صورت پلاگین هیبرید تحت عنوان «XEV» از تولیدات برند زیر مجموعه‎ی «Wey» رونمایی کرده بود و این امر نشان از نگاه ویژه ی این خودروساز مطرح چینی به بازار اروپا دارد.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی گریت وال به عنوان یکی از خودروسازان مطرح چین شناخته می شود و در کنار برندهای زیر مجموعه‎ی خود همچون هاوال و wey روز به روز بر نفوذ خود در بازارهای کشورهای مختلف می افزاید. گریت وال در ایران نیز مدل های وانت دییر، وینگل 3 و وینگل 5 و محصولات هاوال M4 ، هاوال H6 و همچنین مدل های دیگر را با مشارکت شرکت دیار خودرو در گلپایگان تولید می کند.

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *