گسترش محصولات OMEN کمپانی HP برای قبض بازار نوت بوک های مختص بازی

22:05 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۶۷
کمپانی نام آشنای اچ پی (HP) به تازگی اعلام کرده که در راستای افزایش سهم خود از بازار نوت‌بوک‌های مخصوص بازی در هند، سری محصولات اومن (OMEN) را بیش از پیش گسترش خواهد داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، کمپانی نام آشنای اچ پی (HP) به تازگی اعلام کرده که در راستای افزایش سهم خود از بازار نوت‌بوک‌های مخصوص بازی در هند، سری محصولات اومن (OMEN) را بیش از پیش گسترش خواهد داد.

این شرکت در تازه‌ترین اقدام، دو مدل جدید یعنی Omen 15 و Omen 17 را با آخرین نسل از کارت‌های گرافیک GTX سری 10 انویدیا معرفی کرده است. این دو نوت‌بوک مجهز به نمایشگرهایی با رزولوشن بالا و پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync برای افزایش نرخ نوسازی یا Refresh Rate بوده و به لطف پانل ویژه‌ای که در نظر گرفته شده، امکان ارتقاء رم و فضای ذخیره سازی در آن‌ها به سهولت میسر خواهد بود.

گسترش محصولات OMEN کمپانی HP برای قبض بازار نوت بوک های مختص بازی
Anurag Arora ، رئیس بخش کامپیوترهای شخصی شعبه هند اچ پی، در مورد این محصولات جدید گفته:


سری اومن در حال حاضر یکی از رو به رشدترین برندهای بزرگ سیستم‌های گیمینگ می‌باشد. گیمرها و فعالان عرصه ورزش‌های الکترونیک همواره به دنبال جالب‌ترین، نوآورانه‌ترین و قدرتمندترین محصولات موجود در بازار هستند که البته بتواند از لحاظ طراحی نیز آن‌ها را راضی کند. ما با نوسازی خط تولید نوت‌بوک‌های سری اومن، چه از لحاظ طراحی و مهندسی و چه از لحاظ عملکرد، سعی در تأمین خواسته این دسته از کاربران داریم.


سری جدید نوت‌بوک‌های اومن به همراه پردازنده‌های چهار هسته‌ای نسل هفتم اینتل Core روانه بازار شده‌اند. این تراشه در زمینه پردازش خام محاسبات مورد نیاز در بازی‌های چند نفره‌ بزرگ، مولتی تسکینگ کاملاً حرفه‌ای و کمک به پردازنده گرافیکی برای اجرای هر چه بهتر بازی‌های مختلف مربوط به ورزش‌های الکترونیک، عملکرد بسیار خوبی دارد.


فن‌های خنک کننده دوگانه بسیار باکیفیت و با عملکرد بالا بر روی لپ‌تاپ‌های اومن تعبیه شده تا با انتقال مناسب گرمای تولیدی، احتمال بروز مشکل به علت گرم شدن بیش از حد را در حین انجام بازی‌های سنگین به حداقل برساند. صفحه کلید این محصولات نیز دارای نور پس زمینه بوده و امکان انتخاب رنگ نور آن نیز از بین سه گزینه مختلف وجود دارد. کلیدهای WASD که بیشترین کاربرد را در بازی‌ها دارند با علامت‌های قرمز و نور پس زمینه سفید کاملاً مجزا شده‌اند تا شناسایی آن‌ها در میانه بازی به آسانی هر چه تمام امکان‌پذیر باشد. کلید‌های جهت نما نیز در اندازه کامل خود طراحی شده‌اند تا احتمال فشرده شدن تصادفی آن‌ها را به حداقل برساند.

 

منبع: جام‌جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *