رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جهرودی برآمده از صنعت خودرو است

21:03 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۶۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: جهرودی برآمده از صنعت خودرو است و با اتکا به پرسنل با تجربه و متخصص سایپا می تواند در این شرکت موثر عمل کند.
به گزارش خودروکار، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دنبال تغییر در مدیرعاملی شرکت سایپا با اشاره به این موضوع که بر اساس قانون تجارت انتخاب مدیرعامل از وظایف و اختیارات هیات مدیره هر شرکتی است گفت: در مورد سایپا با توجه به رای اکثریت اعضای هیات مدیره تصمیم به تغییر مدیرعامل در سایپا گرفته شد و این جابجایی صورت گرفته دقیقا بر اساس ماده 124 لایحه اصلاح قانون تجارت است.
 
وی افزود: این تصمیم هیچ ارتباطی با وزارت صنعت، معدن و تجارت نداشته، البته ایدرو یکی از سهامداران گروه خودروسازی سایپا است.
 
معظمی، ریاست هیات عامل ایدرو در ادامه گفت: ضمن احترام به تصمیم متخذه از زحمات جناب آقای جمالی تشکر می نمایم و برای آقای جهرودی که از مدیران شایسته و با تجربه و برآمده از صنعت خودرو هستند آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم با حمایت های ایدرو و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همچنین همیاری پرسنل معتمد سایپا در دوره جدید شاهد توسعه و موفقیت گروه خودروسازی سایپا باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *