از تذکرات جدی پانادیچ و برانکو تا دفاعیات امیری از بیرانوند/ باز هم پای خبرنگاران در میان است!

16:20 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در تمرین امروز پرسپولیس همه مسائل تحت تأثیر حاشیه‌های به‌وجود آمده توسط علیرضا بیرانوند بود.

از تذکرات جدی پانادیچ و برانکو تا دفاعیات امیری از بیرانوند/ باز هم پای خبرنگاران در میان است!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس در دوازدهمین دیدار خود در لیگ برتر برابر پدیده مشهد با تساوی بدون گل متوقف شد.

 
مهم‌ترین موضوعی که این مسابقه را تحت تأثیر خود قرار داده بود حاشیه‌ای بود که علیرضا بیرانوند در طول این مسابقه ایجاد کرد.
 
بیرانوند پس از بازی با سایپا در مصاحبه بعد از مسابقه اعلام کرد که می‌خواهد برای سربازی به تراکتورسازی برود، موضوعی که به مذاق هواداران خوش نیامد و هجمه‌های زیادی علیه او وارد شد.
 
بازیکنان پرسپولیس هم که از هجمه‌های احتمالی علیه بیرانوند در طول بازی با پدیده مطلع بودند در آستانه این مسابقه با پست کردن عکس بیرانوند در صفحه‌های مجازی از هواداران درخواست بخشش این دروازه‌بان را کردند.
 
هواداران هم به این موضوع توجه کردند و البته کاری با بیرانوند نداشتند و سعی کردند با تشویق احمدرضا عابدزاده، بوژیدار راداشوویچ و حتی ابوالفضل درویش‌وند اینگونه اعتراض خود را به بیرانوند و حتی کادر فنی که او را دروازه‌بان فیکس پرسپولیس گذاشته اعلام کنند.
 
بیرانوند هم که از این موضوع ناراحت بود هنگام تشویق عابدزاده و حتی هنگام خروج از بازی در پایان مسابقه به هواداران «هیس» نشان داد. مسئله‌ای که موجب شد تا دوباره هجمه‌ها علیه بیرانوند شدیدتر شود.
 
همه منتظر بودند که ببینند در تمرین امروز چه اتفاقی خواهد افتاد.
 
در ابتدای تمرین ایگور پانادیچ و برانکو ایوانکوویچ در رختکن صحبت‌هایی را با بیرانوند انجام دادند و سپس او را کنار کشیدند و در جلسه‌ای سه نفره به او تذکرات خیلی جدی دادند. بیرانوند هم که از این موضوع ناراحت بود توضیحات خود را به پانادیچ و سپس برانکو داد. ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم به شاگردش گفت: وقتی او این رفتارها را از خودش نشان می‌دهد تمام این عکس‌العمل‌ها نرمال و طبیعی است.
 
در طول تمرین بیرانوند همچنین در شرایطی که در حال انجام تمرین بود در صحبت‌هایی که انجام می‌داد گلایه‌هایی را از خبرنگاران به زبان آورد و اعلام کرد که آنها در رخ دادن این مسائل حاشیه‌ای برای او نقش زیادی دارند و خبرنگاران هم مانند هواداران و حتی بدتر قضاوت می‌کنند.
 
موضوع به اینجا خاتمه پیدا نکرد و در پایان تمرین بیرانوند حرکتی انجام داد تا دوباره هواداران را جریحه‌دار کند. بیرانوند در هنگام خروج از ورزشگاه خیریه عمل هنگام مواجهه با هواداران که هیچ کاری به او نداشتند «سوت بلبلی» می‌زد و هنگامی هم که هواداران به این موضوع معترض شدند او به سوت زدنش ادامه داد و گوش‌هایش را گرفت تا از میان هواداران عبور کند.
 
این هواداران هم هنگامی‌که این رفتار دروازه‌بان پرسپولیس را دیدند به شدت به وی معترض شدند و گلایه‌شان را به همه بازیکنان پرسپولیس و مربیان که از در خارج می‌شدند انجام دادند.
 
هنگام مواجهه با برانکو هواداران از مربی خواستند تا با این دروازه‌بان برخورد جدی کند و او را دیگر درون دروازه پرسپولیس قرار ندهد.
 
همچنین هنگامی‌که بوژیدار رادوشوویچ دیگر دروازه‌بان پرسپولیس هم خارج شد و با هواداران عکس گرفت این هواداران او را تشویق کردند و با تشویق وی خواهان این شدند تا در سایر مسابقات او به‌عنوان دروازه‌بان شماره یک حفاظت دروازه پرسپولیس را به عهده بگیرد. این در حالی بود که هواداران رفتار او را در هنگام بیرون آمدن با بیرانوند مقایسه می‌کردند که او چگونه رفتار می‌کند و رفتار بیرانوند چگونه است.
 
خیلی از این هواداران هم منتظر وحید امیری که رفاقت دیرینه‌ای با بیرانوند دارد ایستادند تا گلایه‌هایشان را به او کنند. امیری هم ایستاد و دقایقی با این هواداران صحبت کرد.
 
ابتدا هواداران از او تشکر کردند که ایستاده و می‌خواهد صحبت‌های آنها را گوش دهد که امیری هم گفت: وظیفه‌اش است. این هواداران گلایه بیرانوند را به این بازیکن کردند که امیری هم در جواب به آنها گفت: به هرحال دیروز که روز مسابقه بود از ابتدا که برای گرم کردن به زمین آمدیم همه عابدزاده و حتی درویش‌وند را تشویق کردند بعد شما در هیچ خانواده‌ای نمی‌بینید که همه بچه‌هایش مثل هم باشند و به هرحال در خانواده فرزند (شیطان) هم وجود دارد. آیا وظیفه کیست که این را درست کند؟
 
امیری در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: هواداران به ما بازیکنان لطف دارند و شما‌ها ما را قبول دارید همه ما پست گذاشتیم که این مسئله تمام شود.
 
مهاجم پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش با هواداران اضافه کرد: با آن همه فشار که روی بیرانوند بود اگر یک توپ در بازی می‌آمد و گل می‌شد چه کسی ضرر می‌کرد که ما همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفتیم مطمئناً پرسپولیس، هواداران و همه ما متضرر می‌شدیم همان‌طور که دیروز ضرر کردیم و دو امتیاز را از دست دادیم.
 
امیری اضافه کرد: علی بیرانوند از روی سادگی‌اش این کار‌ها را انجام داد، خبرنگار هم کارش را انجام می‌دهد و دوست دارد خبری که می‌گذارد بیشتر بازخورد داشته باشد اگر این موضوع فقط در پرسپولیس بود می‌گفتیم آری، اما او در نفت هم که بود مشکل داشت و ناراحتی‌هایی به‌وجود آورد.
 
سپس هواداران از امیری تشکر کردند که به حرف‌های آنها گوش داده است.
 
در این میان باید دید که کادر فنی چه واکنشی به این رفتارهای ادامه‌دار دروازه‌بان تیم‌شان خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *