رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیست و هفتمین یادواره ۹ شهید روستای گرجی‌آباد بابل و مدافعان حرم برگزار می‌شود

15:08 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۷۷۹
بیست و هفتمین یادواره ۹ شهید روستای گرجی آباد شهرستان بابل و مدافعان حرم همزمان با هفته بسیج پنجشنبه دوم آذر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فضای مجازی ،مسئولان پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و شورای اسلامی روستای گرجی آباد از توابع شهرستان بابل که در دوران دفاع مقدس 9 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده، طی 27 سال گذشته هر ساله موفق به برگزاری باشکوه یادواره شهدای این روستا با حضور گسترده خانواده های شهدا، اهالی این روستا و روستاهای همجوار و مسئولان شهر و استان شدند و امسال هم طبق روال سالهای قبل، بیست و هفتمین یادواره این شهدا برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام ستاد یادواره شهدای گرجی آباد بابل، همزمان با هفته بسیج، بیست و هفتمین یادواره 9 شهید روستای گرجی آباد شهرستان بابل و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، از ساعت 18:30 پنج شنبه دوم آذر در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سخنرانی حجه الاسلام احمدنژاد، مداحی حاج علی کلهر و اجرای گروه سرود رهپویان ولایت مازندران از جمله برنامه های این یادواره اعلام شده است.

 

 یادواره بیست‌وهفتم ۹ شهید روستای گرجی‌آباد بابل و مدافعان حرم برگزار می‌شود

 

منبع:تسنیم

 

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *