بی توجهی فروشگاه‌ها در انگلیس به سالمندان

14:18 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۷۴۸
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، مراکز خرید بزرگ در انگلیس با حذف مشتریان سالمند از جمع مشتریانشان، در حال ضرر زدن به خودشان هستند.

بی توجهی فروشگاه‌ها در انگلیس به سالمندانبه گزارش گروه فضای مجازی و به نقل از پایگاه خبری تلگراف، مطالعه جدیدی که توسط مرکز انگلیسی مطالعات آینده انجام شده نشان می دهد که افزایش تجارت الکترونیک،روش های پرداخت مدرن و عدم هزینه فروشگاه ها برای قراردادن صندلی در مراکز خرید در حال کاهش تعداد مشتریان سالخورده است.

این مسئله سبب شده که فروشگاه هایی که در شیوه های خدمات رسانی به مشتریان مراعات حال سالمندان را نمی کنند از نظر مالی متضرر شوند و اگر روند فعلی ادامه یابد، بین سال های 2020 تا 2030 نیمی از فروشگاه های انگلیس ناپدید خواهند شد.

در طول این مدت، 100000 فروشگاه از بین رفته و تنها 120 هزار فروشگاه در انگلیس باقی خواهد ماند.

در سال 1950 تعداد فروشگاه های انگلیس بالغ بر 600 هزار بوده که این رقم در سال 2012 به 290 هزار کاهش یافته و انتظار می رود در سال 2020 به 220 هزار فروشگاه برسد.

همچنین تا سال 2030 سهم تجارت الکترونیک از کل خرده فروشی ها در انگلیس به 40 درصد افزایش خواهد یافت.

در عین حال فروشگاه های انگلیسی می توانند با توجه بیشتر به رفاه حال افراد مسن مانع تحقق این پیش بینی ها شوند.

یک چهارم افراد مسن از خدمات سلف سرویس در فروشگاه ها ابراز نارضایتی کرده اند و شش نفر از هر ده فرد سالخورده ای که به فروشگاه می رود از کمبود یا نبود صندلی برای استراحت ابراز نارضایتی کرده اند.

این در حالی است که بسیاری از افراد سالخورده انگلیسی برای فرار از تنهایی در خانه به فروشگاه ها و خیابان ها روی می آورند. پیش بینی شده است تا سال 2030 جمعیت سالخورده هایی که تنها در انگلیس زندگی می کنند 40 درصد افزایش یابد.

 

 

 

منبع:تسنیم

 

 

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: انگلیس سالمندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *