بازیکنان پارس‌جنوبی ممنوع المصاحبه شدند/ تارتار از پورموسوی شکایت می‌کند

13:19 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۷۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حواشی بازی پارس‌جنوبی در برابر فولاد خوزستان باعث شد تا شاگردان مهدی تارتار ممنوع المصاحبه شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم پارس‌جنوبی در بازی با فولاد اولین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

*در پی این شکست حواشی زیادی بوجود آمد که مهدی تارتار را صبح امروز به کمیته اخلاق کشاند. البته تارتار برخلاف اظهاراتش به تنهایی به کمیته اخلاق رفت و هیچ بازیکنی را همراه خود نبرد. این مربی با هماهنگی که با باشگاه انجام داد تصمیم گرفت ابتدا به تنهایی راهی کمیته اخلاق شود و در صورت لزوم بازیکنان در جلسات بعدی در کمیته اخلاق حاضر شوند.

*مهدی تارتار بعد از حضور در کمیته اخلاق به کمیته انضباطی می‌رود تا از سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فولاد شکایت کند. گویا اظهارات پورموسوی بعد از بازی که مدعی شده بود تارتار رفتاری گستاخانه داشته است باعث شد تا سرمربی تیم پارس جنوبی از وی به دلیل بی احترامی و توهین شکایت کند.

*بازیکنان تیم پارس جنوبی ممنوع المصاحبه شدند. در پی حواشی بازی پارس جنوبی و فولاد خوزستان، بازیکنان پارس جنوبی ممنوع المصاحبه شدند و تا بعد از بازی با پرسپولیس اجازه مصاحبه ندارند. باشگاه پارس جنوبی مدعی است؛ این اقدام را در جهت آرامش تیم اتخاذ کرده است.

*لازم به ذکر است که شنیده شده سه شاگرد سابق سیروس پورموسوی از سوی افرادی قبل از بازی با فولاد تهدید شدند. به گفته سرمربی تیم پارس جنوبی، به این سه بازیکن تذکر داده شده بود که در بازی با فولاد به میدان نروند چرا که اگر بازی کنند مصدوم خواهند شد. هر چند حضور این بازیکنان با مصدومیت آنها همراه نشد و تنها به شکست پارس جنوبی ختم شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *