کشف 22 هزار عدد قرص روانگردان

11:28 - 30 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۶۷۲
فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف 22 هزارعدد قرص روانگردان در این شهرستان خبر داد.

کشف 22 هزار عدد قرص روانگردانبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حسین براری گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه ۲ نفر در شهرستان کرمانشاه اقدام به توزیع قرص‌های روانگردان کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۳ تعاون قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری محل اختفای متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در بررسی از منزل متهمان بیش از ۲۲ هزارعدد قرص روانگردان و ۱۹۸ قوطی پودرغیرمجازکشف شده است، اظهارداشت: متهمان دستگیر شده در این رابطه به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ براری مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت‌های انتظامی شهرستان دانست و گفت: برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و قرص‌های روانگردان همواره در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خانواده‌ها را مهمترین پایگاه برای مبارزه با اعتیاد دانست و اظهارداشت: باید به خوبی جوانان و نوجوانان را با مضرات مواد مخدر آشنا کنیم تا از گرایش آنان به این بلای خانمانسوز جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *