رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موتورسیکلت های جدید سوزوکی رنگ و لعاب می گیرند! +تصاویر

22:08 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۹۸
شرکت سوزوکی از اضافه شدن گزینه های رنگ جدید به سری موتورسیکلت محبوب و پرطرفدار GSX-R خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، کشور ژاپن در زمینه تولید موتورسیکلت به واسطه‎ شرکت های مطرح خود، از شهرت بسیاری برخوردار است. در بین شرکت های موتورسیکلت سازی جهان مدل های شرکت سوزوکی ژاپن همیشه طرفداران زیادی داشته است و محصولات این شرکت همواره جزو پرفروش های جهان هستند.

موتورسیکلت های جدید سوزوکی رنگ و لعاب می گیرند! +تصاویر

سری مدل های GSX-R شرکت سوزوکی یکی از این مدل های پرطرفدار به شمار می رود که از نخستین سال عرضه به بازار تا به امروز همواره شاهد بروز رسانی بوده و به تازگی نیز سوزوکی از پوست اندازی مجدد این محصول و اضافه شدن رنگ های جدید به مدل های GSX-R1000R و GSX-R1000 خبر داده است.

موتورسیکلت های جدید سوزوکی رنگ و لعاب می گیرند! +تصاویر
بنابر اعلام شرکت سوزوکی مدل 2018 GSX-R1000R از رنگ بندی مدل های اسپرت و مخصوص مسابقات موتو جی‎چی این شرکت الهام می گیرد. البته این الهام گیری ساده شدن رنگ بدنه این مدل را در پی خواهد داشت و گزینه سفید خالص و ساده به رنگ های این مدل پرطرفدار اضافه خواهد شد. همچنین در کنار رنگ سفید، رنگ های سیاه و سیاه مات به همراه لایه های آبی رنگ در بخش رینگ موتورسیکلت هم در دسترس قرار گرفته است.

موتورسیکلت های جدید سوزوکی رنگ و لعاب می گیرند! +تصاویر

موتورسیکلت GSX-R1000 از سری GSX-R شرکت سوزوکی، قوی‎ترین و پر شتاب‎ترین محصول این خانواده به شمار می رود و از امکاناتی همچون سیستم مدیریت الکترونیکی موتور ABS، سیستم تعلیق، سیستم کنترل کشش TCS ، چراغ های جدید LED، طراحی جدید قاب اصلی و سیستم تعادل BFF بهره می برد.

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *