تصمیم عجیب و غریب سامسونگ که کاربران گوشی های قدیمی را شگفت زده کرد

19:02 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
هر ساله با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های عامل، افراد گوشی و تبلت خود را به منظور به روز کردن آن تعویض می کنند و گوشی های قدیمی خود را برای استفاده در روز مبادا نگهداری می کنند.

تصمیم عجیب و غریب سامسونگ که کاربران گوشی های قدیمی را شگفت زده کردبه گزارش گروه فضای مجازی ، سامسونگ برای جلوگیری از تبدیل شدن گوشی و تبلت‌های قدیمی خود به زباله های الکترونیکی و بی مصرف ماندن در خانه ها، قصد دارد سیستم عامل این گوشی ها را به روز کند.

هر ساله با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های عامل، افراد گوشی و تبلت خود را به منظور به روز کردن آن تعویض می کنند و گوشی های قدیمی خود را برای استفاده در روز مبادا نگهداری می کنند. همین اتفاق باعث می شود تا با عدم به روز رسانی این گوشی ها از رده به طور کل خارج شوند.

این ابتکار سامسونگ که برنامه " upcycling" نامیده، بدین معناست که محصولات قدیمی کاربران را با به‌روز رسانی به نوعی بازیافت و قابل استفاده کند.

برای مثال می توان مدل گلکسی اس 5 سامسونگ را نام برد که مدتها به روز رسانی نشده بود. سامسونگ با به روز رسانی سیستم عامل گلکسی اس 5 روح دوباره ای به آن داد و به خاطر نصب و دریافت نسخه جدید، آن را دوباره به عرصه کارکرد و بازار کشاند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



معصومه اکبری اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
ایران
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *