تارتار: فولاد اندازه قهرمانی شادی کرد/ از فرصت‌های‌مان مثل آنها استفاده نکردیم

19:09 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهدی تارتار گفت: به خودمان می‌بالیم که وقتی می‌بازیم، فولاد اندازه قهرمانی شادی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم در پی شکست یک بر صفر عصر امروز (دوشنبه) تیمش مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: باید به تیم فولاد تبریک بگویم به خاطر پیروزی ارشنمندشان. به خودمان می‌بالیم که وقتی می‌بازیم، فولاد اندازه قهرمانی شادی می‌کند.

وی ادامه داد: در اول فصل خیلی از تیم‌ها سه امتیازشان را برای دیدار با ما کنار می‌گذاشتند، اما امروز شاهد هستیم که فولاد وقتی در خانه خود ما را با یک گل برد، تا این حد شادی می‌کند. این نشان می‌دهد که شخصیت تیم ما شکل گرفته است. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. آنها تلاش کردند، اما تلاش‌شان کافی نبود.

سرمربی پارس جنوبی جم یادآور شد: بازی را بد شروع کردیم و بازیکنان‌مان در ابتدای بازی خواب بودند. در ادامه بهتر شدیم و فرصت‌های بهتری نسبت به فولاد داشتیم. به‌هر حال فوتبال باخت دارد و باید از باخت‌ها درس بگیریم و خودمان را برای بازی‌های بعد آماده کنیم.

تارتار خاطرنشان کرد:‌ یکی دو نفر از بازیکنان‌مان شرایط خوبی نداشتند. در ضد حمله هم طبیعی بود که به فولاد فرصت بدهیم. در کل کاملاً بازی یک طرفه‌ای بود، به‌خصوص بعد از گلی که خوردیم، کاملاً به بازی احاطه داشتیم. انصافا فولاد هم خوب بازی و تلاش کرد، اما از فرصت‌های‌مان مثل آنها استفاده نکردیم. فولادی‌ها باهوش‌تر بودند. فوتبال همین است، هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، بازی را می‌برد. ما هم در بازی‌های قبل باهوش‌ بودیم و این بازی اولین بازی بود که گل نزدیم. این نشان می‌دهد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم. وقتی استفاده نکنیم، بازنده می‌شویم.

وی در ادامه با صحبت‌های خبرنگاری مواجه شد که به او گفت: «بازیکنان‌تان در پایان بازی کنار زمین دویدند، آیا شما آنها را تنبیه کردید؟»، وی در پاسخ به این صحبت‌ها گفت: خیر، ما ریکاوری کردیم که زودتر به بتوانیم به شرایط بازی برگردیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده پارس جنوبی مقابل پرسپولیس، گفت: بازی با پرسپولیس، بازی سنگینی است. پرسپولیس تیمی است که سابقه قهرمانی، شخصیت و هوادار دارد. ما از فردا خودمان را باید آماده این بازی کنیم. بازی با پرسپولیس در شهر خودمان است و هواداران پرشورمان هم هستند. ان‌شاء‌الله که مقابل آنها بازی را ببریم و بتوانیم این باخت را مقابل پرسپولیس جبران کنیم.

تارتار اظهار داشت: شکست در فوتبال هست. فقط باید از آنها درس بگیریم. ما سریعاً بعد از این بازی با همکاران‌مان فیلم بازی را بررسی می‌کنیم تا ببینیم دلیل شکست‌مان چه بود تا در بازی‌های آینده پیروز شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *