تخریب و سرقت اموال پایگاه بسیج شورای شهر تهران

17:55 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۵۶
در ایامی که بسیجیان شهرداری در حال خادمی به زوار اباعبدالله در مراسم پیاده‌روی اربعین و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بودند، برخی عوامل معلوم الحال و باسابقه در فتنه، اقدام به شکستن درب پایگاه بسیج شورای شهر تهران و تخریب اموال و سرقت اطلاعات و پرونده‌های بسیج کردند.

تخریب و سرقت اموال پایگاه بسیج شورای شهر تهرانبه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از خبرگزاری فارس، چند روز پیش زمین کرمانشاه لرزید و همزمان با آن قلب کل ایران، لرزه ای شدیدتر به خود دید. بسیجیان شهرداری تهران، هنوز از خدمت رسانی یک ماهه در موکب علی بن موسی الرضا فارغ نشده بودند که اینبار خدمت و تکلیف را در سر پل ذهاب و قصر شیرین و کرمانشاه جستجو کردند. 300 نیروی کارآزموده و با اخلاص بسیجی شهرداری در چند روستا به دور از دوربین ها و شوآف های معمول، شریک غم مردم مقاوم کرمانشاه شدند و در حد توان از آلام آنان کاستند.

اما متاسفانه در ایامی که بسیجیان شهرداری درحال خادمی به زوار اباعبدالله در مراسم پیاده روی اربعین و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بودند، برخی عوامل معلوم الحال و باسابقه در فتنه، اقدام به شکستن درب پایگاه بسیج شورای شهر تهران و تخریب اموال و سرقت اطلاعات و پرونده‌های بسیج کردند.

البته سابقه فتنه گران در تخریب اموال عمومی و حمله به پایگاه و حوزه و ناحیه بسیج، سیاه تر از آن است که بتوان آن را وصف کرد لیکن باید تاسف خورد به حال کسانی که نه انسانیت می فهمند و نه قانون را می شناسند.

کلام اباعبدالله علیه السلام به آنان زیبنده است که إن لَم یَکُن لَکُم دینٌ و کُنتُم لاتَخافونَ المَعادَ فَکونوا اَحراراً فِی دُنیاکُم؛ اگر دین ندارید و از قیامت نمی ترسید، لااقل در دنیای خود آزاده باشید.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *