گل‌محمدی: روی اشتباهات فردی دروازه‌مان باز شد/ چند بازیکن‌مان به زور آمپول مقابل سپاهان بازی کردند

17:39 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۴۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: موقعیت‌های ما بیشتر بود و گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود.

به گزارش گروه ورزشی ، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست سنگین تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. اگر به موقعیت‌های به‌دست آمده برای دو تیم نگاه کنیم، می‌بینیم که موقعیت‌های ما بیشتر بود. گل‌های سپاهان روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود.

وی ادامه داد: ما گل‌های غافلگیرانه‌ای خوردیم، اما می‌توانستیم بازی را نبازیم. ما روی قدرت خط حمله حریف گل نخوردیم، ولی زمانی که بازیکن ما اخراج شد شیرازه تیم‌مان از هم پاشید. امروز بازیکن‌های بسیاری را نداشتیم و از فرصت‌ها هم چندان خوب استفاده نکردیم و همین مسئله سبب شد تا پیروز میدان نشویم.

گل‌محمدی درباره فیکس نبودن محمد ابراهیمی مقابل سپاهان گفت: چند بازیکن ما امروز به زور آمپول بازی کردند و مصدوم بودند. ابراهیمی نیز همچنان مصدوم است.

 سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به عملکرد ضعیف تراکتورسازی در ضدحملات، خاطرنشان کرد:‌ موقعیت‌هایی که داشتیم بسیار خوب بود و موقعیت‌هایی بهتر از سپاهان داشتیم. آنها شاید چهار یا پنج بار به سمت دروازه ما آمدند که یکی از آنها شوت بود، دیگری پنالتی و دیگری هم حرکت انفرادی. اگر موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل می‌شد، نتیجه غیر از این بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر خریدهای تراکتورسازی در نیم‌فصل، یادآور شد: پیش از اینکه به نیم‌فصل برسیم، سه بازی حساس دیگر داریم و بیشتر تمرکز ما بر این سه بازی است. اینکه از الان به فکر نیم‌فصل باشیم، کار درستی نیست. سعی می‌کنیم در این سه بازی همه تلاش خود را انجام دهیم و برای نیم‌فصل نیز باید برخی مشکلات را رفع کنیم.

گل‌محمدی در مورد عملکرد محمدرضا اکبریان (داور دیدار سپاهان - تراکتورسازی) نیز گفت: نمی‌خواهم چندان درباره داوری صحبت کنم، اما برخی تصمیمات اکبریان روی بازی تأثیرگذار بود. پنالتی و اخراج بازیکن ما را باید کارشناسان نظر بدهند، اما معتقدم داور در چند صحنه می‌توانست تصمیمات دیگری بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *